Snorre123 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Har et Geforce 2 MX 400. Oppdaget akkurat at når jeg kjører filmer på tv-out, så kommer ikke bildet på tv'en. Alt annet vises fint (som windows o.l.). Alt dette virket fint før sist formatering, og jeg lurer på hva problemet kan være. Har de nyeste driverene fra nVidia og nyeste DivX codecs. Alt er også stilt slik det sto før (på skjerm og tv-ut innstillinger.) Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hadde akkurat samme problemet som deg, men med tvtool installert ordnet det seg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen: Det burde være en sticky om dette. Lenke til kommentar
nortroop Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Bruker du AV-kabler eller S-VHS? Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dersom du setter tv'en til første skjerm på twinview innstillinger skal også denne kunne vise film innehold.. The Edge Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 dette har jeg også fundert litt på. men etter litt leiking i menyne fant jeg ut at om jeg gikk på innstillinger for over lapping i driveren og setter "speilvendsinnstillinger for video på fullskjerm" til det nummert skjermen er fungerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå