Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor leker fjortiser fulle?

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker egentlig at mange fjortisser er REDDE for å bli skikkelig fulle, de vil ikke være "hun som spydde på fest i helgen" heller, så de faker at de er fulle før de er det, slik at de ikke føler at de må drikke mer og FAKTISK bli fulle? Bare en teori, da. Ingen som vil bli ydmyket på fylla når man er fjortiss.

Men det som er litt morsomt er at flere av disse unge som "leker" fulle, FAKTISK spyr xD

Hvorfor gjør de det ? For å vise at man virkelig er snydens? Ha noe å skryte av?

"jeg drakk så jæævlig mye på festen i helga ass" "Wooooow, kult!! hvor mye ?"

Slike ting kanskje? Hva vet jeg ? :)

Har alltid hatt et normalt syn på alkohol siden jeg var 15, da jeg fikk lov til å dra på fest av moren min :)

Kunne alltid drikke, bare jeg sa ifra hvor og når^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri drikket bare så det er klart og synes det er idiotisk og drikke, når man blir full og skal på do står man og pisser ned i buksa si og øynene svirrer rundt i skallen på dem..

Haha? Du er kanskje ikke den rette til å uttale deg om det om du ikke har prøvd ;)

Nei men jeg har vært på fester, konserter o.l og sett folk bli det...

Lenke til kommentar

Tror ikke de aller fleste går rundt å later som, men at det ikke er reell fyll er jo helt sikkert.

bli jo det samme som når 6-7. klassinger springer rundt å virker fullstendig dritings på 3 bokser burn/battery o.l. :roll:

Lenke til kommentar

Som flere har påpekt, de gjør det fordi det er kult. Eller, de TROR det er kult. Husker tilbake på ungdomsskolen, da var det de samme som hver mandag skulle fortelle hvor dritings de hadde vært, og hvor mye sprit de hadde drukket, og hvor mange ganger de hadde spydd. Jo mere, jo bedre. Var man i nærheten av pumping, ja da var man klassens helt plutselig.

Men sånn er det. Vi sitter fremdeles søndag/mandag og preiker om festen vi hadde i helgen, men ikke fordi vi skryter over hva vi drakk eller hva vi gjorde, men fordi det var kjempekjekt.

De vokser det nok av seg :)

Lenke til kommentar
Som flere har påpekt, de gjør det fordi det er kult. Eller, de TROR det er kult. Husker tilbake på ungdomsskolen, da var det de samme som hver mandag skulle fortelle hvor dritings de hadde vært, og hvor mye sprit de hadde drukket, og hvor mange ganger de hadde spydd. Jo mere, jo bedre. Var man i nærheten av pumping, ja da var man klassens helt plutselig.

Men sånn er det. Vi sitter fremdeles søndag/mandag og preiker om festen vi hadde i helgen, men ikke fordi vi skryter over hva vi drakk eller hva vi gjorde, men fordi det var kjempekjekt.

De vokser det nok av seg :)

den forklaringen der er en gjenganger på utallige skoler en mandags morgen...........hehehe

festens konge er han/henne som ligger dødrukken på plenen eller sofaen og har nok problemer med å puste.

ellers så er russetida også en periode der folk skal tøffe seg med voldsomme mengder sprit, på tryvann og andre arrangementer som jeg var med på så lå det dødrukne folk overalt med helsepersonell over seg. det er bare latterlig og ikkeminst farlig når noen skal imponere med å drikke vanvittig. ren idioti,men forhåpentligvis så blir man voksen engang og kan klare å drikke kontrollert og skjønne idiotien ved å drikke for å bli dritings.

Lenke til kommentar
Bare jeg som faktisk nyter det og være sørpe dritings her? Det er jo hærlig!. Helt til man blir dårlig.

Liker faktisk den følelsen av og ikke ha kontroll over meg selv :!:

det kaller man å være "bondsk", vel du går vel i 3 gym og har russetiden foran deg, der er det lov å dra på litt,men ikke bli som de jeg så på russetreffa som var dødrukne før kl 9. da går du glipp av festen..........hehehe

Lenke til kommentar
Bare jeg som faktisk nyter det og være sørpe dritings her? Det er jo hærlig!. Helt til man blir dårlig.

Liker faktisk den følelsen av og ikke ha kontroll over meg selv :!:

det kaller man å være "bondsk", vel du går vel i 3 gym og har russetiden foran deg, der er det lov å dra på litt,men ikke bli som de jeg så på russetreffa som var dødrukne før kl 9. da går du glipp av festen..........hehehe

Har allerede vært russ :) Tok det faktisk roligere da enn ellers :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...