Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor leker fjortiser fulle?


Anbefalte innlegg

Der jeg bodde før gikk det mye i hjemmebrent på brusflasker. Var alltid gøy å gi småjenter bare blandevann.

Endte alltid opp drita fulle, billig fyll i det minste :p

Blei ganske flau sist jeg var på byen. Tok bussen og bak satt det noen jenter på 20 og noe og drakk. Selvfølgelig blei ei av de full på en enste 0,33 liters flaske med øl, så det er nok ikke bare de på 14 som leker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der jeg bodde før gikk det mye i hjemmebrent på brusflasker. Var alltid gøy å gi småjenter bare blandevann.

Endte alltid opp drita fulle, billig fyll i det minste :p

Blei ganske flau sist jeg var på byen. Tok bussen og bak satt det noen jenter på 20 og noe og drakk. Selvfølgelig blei ei av de full på en enste 0,33 liters flaske med øl, så det er nok ikke bare de på 14 som leker.

Hvordan vet du at hun bare drakk den flaska? Kanskje ho drakk før ho hoppa på bussen :p

edit; ja, billig fyll :grin:

Endret av S.Larsen
Lenke til kommentar

Vel, nå kan man bli passe full av en 6 pack også da. Har ikke drukket på tre uker nå, og vi satt på cafe og tok oss 3 x 0,6 øl istad, og i godt selskap ble jeg passe brisen av det. Tre til og jeg hadde rabla og staket meg fram.

 

Og ikke noe sånn "ja, du tåler sikkert ikke så mye", når jeg først drikker forsvinner det fort to-tre packer før jeg får rota meg bort til nattbussen.

 

Så alt kommer ann på, hvis man har liten kropp, ikke drikker så ofte og har stor forventing om å drikke (les: aartikkelen lenket lengre opp) så skal det nok ikke så mye til før man blir passe drita.

Lenke til kommentar

kommer litt an på fysikken og forbrenningen til personen og ikkeminst om du har spist før du begynner på hardkjør med flaska.

 

sitt i badstua i ett par timer før du begynner med drikke, da kan jeg love at dere kan bli ganske solid brisne allerede etter 2 halvlitere.

 

mens andre ganger kan man drikke liter på liter uten å bli noe spesielt full.

 

fjortis fylla er en del av livet det og selv om enkelte personer aldri blir ferdig med det.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Fjortisfylla... Hum. I en alder av 18 år? :blush:

Wøhøhø, en gang i blandt kan en unne seg det. Gjorde visstnok storinntrykk på en tidlig universitetsfest.

 

Placebo. Folk som tror de drikker alkohol men egentlig ikke gjør det kan faktisk tilmåles promille etterpå. :)

Kan den promillen måles tilsvarende som det de tror de har drukket? Misliker slike argumenter, at du kaaaaan gjøre utslag, men du får aldri vite noe om mengden.

 

Vel, nå kan man bli passe full av en 6 pack også da. Har ikke drukket på tre uker nå, og vi satt på cafe og tok oss 3 x 0,6 øl istad, og i godt selskap ble jeg passe brisen av det. Tre til og jeg hadde rabla og staket meg fram.

Forskjell på å bælme på 20 minutter og å dra det utover et par timer og :) .

 

 

sitt i badstua i ett par timer før du begynner med drikke, da kan jeg love at dere kan bli ganske solid brisne allerede etter 2 halvlitere.

Gidd og ta med spesialtilfeller :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Mange leker fulle fordi de gjør/vil gjøre dumme ting! Og vil derfor ha fylla som ei unnskyldning.

 

Her ei helg. Det kom ei berte hjem til ei venninne. Nå fører ikke jeg statistikk over hvor mye folk drikker, men jeg vil tippe hun hadde i seg tre glassøl og noen slurker sterkt på vei til festen. DET gjorde henne dritings. Hadde ekkel dans med en fyr på stuegulvet før de gikk ned på do. Merkelig hvor mye TRE øl kan gjøre :roll:

 

Ei jeg hang sammen med som attenåring drakk veldig lite. Hun hadde i seg tre rusbrus i løpet av en kveld. Neste dag var jeg dausjuk, og klagde over kuppelhodet mitt. Hun? Joda.. Hun var også dårlig, og var veeldig full den natta :roll:

Hun ville vel ikke drikke da, men samtidig ville hun være med i rølpegjengen. pinlig egentlig. Jeg respekterer de som ikke vil drikke seg full, men ikke kom her å late som.

 

Man blir nok brisen av en six pack, men de færreste blir drita av det. Det er nok mange som spiller drita etter en six pack.

Haha. på ungdomskolen drakk jeg fem seks øl en kveld, og min lille kropp ble faktisk dritings ;)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg fyller 14 snart.. Hver gang jeg er på fest drikker alle en halvliter hver og later som om de er fulle... De tror de blir kulere av det og at de kan gjøre hva de vil siden alle tenker: jaja, h*n var jo full da.. Eks. hvis man drar ned BH til en jente tenker jentene slik..

 

Jeg har aldri drikket bare så det er klart og synes det er idiotisk og drikke, når man blir full og skal på do står man og pisser ned i buksa si og øynene svirrer rundt i skallen på dem..

Lenke til kommentar
Jeg har også erfart at jenter faker mest! 1-2 rusbrus så tar dem helt av :p

 

"2 rusbrus og grining" pleier vi å si om fjortisjentene der jeg bor. :)

 

What? Greier så vidt en full kork med baileys.

 

Etter en sixpack med halvlitere merker jeg ikke store forskjellen på et glass Baileys, og 1,5 liter. :)

 

EDIT: Men litt kvalmende er det jo.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...