Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg sovner av øl jeg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fjortisfylla og placebofylla, er vel ganske stor forskjell på de to? Btw.. Jeg "lekte" at jeg var fullere enn jeg var, og når jeg skulle stoppe å leke "full" så var jeg faktisk full alikavell.. :S Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Husker første gangen jeg var full! Eller egentlig husker jeg ikke et knyss; så jeg lekte ikke. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Første gangen jeg var full så lekte jeg ikke heller..Jeg drakk omtrent 10 San Fransisco på 20 minutt..Reiste meg fort, og dritings på halv sekundet.. Spydde 3 ganger.. Familien hater meg fortsatt (Det var i et bryllup, og jeg var 14) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg aner ikke hva jeg drakk. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Også San Fransisco, da. Det er jo så søtt at man ikke bør drikke mer enn to stykker. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Drakk 1,5 liter Baileys en gang. Det var søtt det. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Haha. Men jeg skal ihvertfall ikke blande Baileys, Vin, Øl og Sprit igjen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Gjorde jeg forrige gang jeg var ute. Har ikke drukket siden, og tror det blir lenge til neste gang. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg slokna på tredveårsdag etter for mye vin og øl i dårlig blanding. Det laget mageproblemene, mens karsken jeg fikk, satte hjernen ut av spill. Var faktisk atten, og skulle egentlig passe småsøsken den helga, men jeg snek meg ut. Tror noen som ble forbanna! Angrer så sinnsykt på at jeg ikke sa nei til spriten, for fy faen så sterkt det var! Jeg gikk ned helt for telling etter en halvtime, og jeg husker ingenting fra de 20 minuttene før. Fjortisfylla... Hum. I en alder av 18 år? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Drakk 1,5 liter Baileys en gang. Det var søtt det. Baileys må nesten være noe av det mektigste som finnes, hvordan du klarer å fylle opp magen med 1,5 liter baileys er en gåte for meg. Men drikker som regel baileys med kaffe og da er 2-3 glass nok og må bevege meg over til andre drikkevarer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 det er som oftest jenter som "faker" fylla da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 det er som oftest jenter som "faker" fylla daDet er ikke det min erfaring tilsier. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 vel det er min erfaring, ikke at den er så stor at det gjør no Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har også erfart at jenter faker mest! 1-2 rusbrus så tar dem helt av Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) et pluss er det jo med at de er "fulle" og det er at de blir med på mer enn vanelig Endret 10. november 2008 av samebror Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Aa fake fylla er teit, men ser desverre ut til aa virke veldig godt hvis man vil passe inn (ikke personlig erfaring, men en del venners, har aldri faka selv), , noe som egentlig er veldig trist (det at man maa fake det aa være full för folk blir interessert i deg, for en verden vi lever i). Lenke til kommentar
leech Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, testet dette på en fjortis engang. Helte alkoholfritt øl oppi en tom ølflaske. Jenta hadde visst aldri vært så drita i hele sitt liv, i følge henne selv. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, testet dette på en fjortis engang. Helte alkoholfritt øl oppi en tom ølflaske. Jenta hadde visst aldri vært så drita i hele sitt liv, i følge henne selv. HAHAHA! Da har man virkelig drète på draget! :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Placebo. Folk som tror de drikker alkohol men egentlig ikke gjør det kan faktisk tilmåles promille etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå