Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med noen web-sider. Vises ikke.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem, dvs, min søster har et problem, som jeg skal hjelpe henne med. Litt vanskelig siden jeg ikke sitter med henne laptop her, men jeg skal prøve. Hun har problemer med å få opp noen web-sider. bl.a vg.no. Jeg er ingen ekspert, men har hjulpet henne men noen data-ting før, og da har jeg koplet meg opp via fjernhjelp på msn. Men det går heller ikke nå. Betyr det at hun har for høy sikkerhet på datan, eller at det program/blocker kjører i bakgrunn? Hun har forsøkt å skru av brannmur og antivirus for å sjekke, men problemet er fortsatt der?

Noen forslag.

Hun kjører we7 sp3 (?)

edit: Sendte henne exe-fila til firefox da hun ikke kommer seg på nett selv. Hun fikk da etterhvert feilmeldingen:" Mellomtjener avslo tilkoplingen. Firefox er satt til å bruke en mellomtjener som ikke godtar tilkoplinger. "

Hun kan lese mail via outlook, være på msn, men problemet er på www. ser det ut som.

Takk

edit: løst. Det google var min venn. Det var huket av for proxyserver ett eller annet. fjernet det. aner ikke hvorfor den plutselig var aktivert.

Endret av mrhw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...