Dammed Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Kjøpte en packard bell i stad, ble litt impuls kjøp. Skulle kjøpe en Acer 5920G, men ble en Packard i stedet. Nå sitter jeg her og tenker på om packard er dårlig merke... Vel den bærbare kostet 6290kr, og hadde dette: AMD Turion X2 cpu (2.0ghz) 2 x 2gb RAM 2 sata harddisker på 320gb (640gb) ATI Radeon HD3470 skjermkort (samme som på 5920G) integrert Bluetooth Slik jeg så det i butikken så er de helt like, bortsett fra at Packard har AMD cpu og mer ram og dobbelt så mye lagringskapasitet. PC'en heter forøvrig: Easynote ML61-B-300NC og ble kjøpt på Siba (kvadrat), hvis noen får lyst på denne. Så bør jeg levere den tilbake og kjøpe Aceren, eller er det et bra kjøp? Endret 10. november 2008 av dammed Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Packard Bell er vel kanskje ikke kjent for noe så veldig kvalitet på Pcene sine, så jeg ville ha gått for Acer. Hvet om flere som har hatt Packard Bell og PCen har fort tatt kvelden. Sikker noen her som har personlige erfaringer Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) har bestemt meg for å beholde den for nå, siba har jo 30 dagers åpent kjøp, blir jeg misfornøyd så er det bare å levere den tilbake for 600kr. grunnen til det er at jeg har lest litt mer på nett, bla dette: http://www.dinside.no/data/nyhetssaker/pen.../art787278.html og lest litt her: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=45627 og sist men ikke minst ang. cpu'en: http://www.tomshardware.co.uk/forum/47767-...performs-better Og eneste minus som jeg ser med pc'en for nå er at tastaturet er litt bråkete, men det gjør ikke meg noe, liker at det er ikke lydløst. (vane) Bedre at det er svart enn hvitt som på Aceren. Men kan noen si meg hvordan jeg sjekker om XP'en min er 32 eller 64 bits? Endret 10. november 2008 av dammed Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skjeldent at det er 64bit, skal nesten vedde på at det 32bit. Tror SIW kan sjekke om det 64bit eller 32bit. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kjøpte en packard bell i stad, ble litt impuls kjøp. Skulle kjøpe en Acer 5920G, men ble en Packard i stedet. Nå sitter jeg her og tenker på om packard er dårlig merke... Vel den bærbare kostet 6290kr, og hadde dette: AMD Turion X2 cpu (2.0ghz) 2 x 2gb RAM 2 sata harddisker på 320gb (640gb) ATI Radeon HD3470 skjermkort (samme som på 5920G) integrert Bluetooth Slik jeg så det i butikken så er de helt like, bortsett fra at Packard har AMD cpu og mer ram og dobbelt så mye lagringskapasitet. PC'en heter forøvrig: Easynote ML61-B-300NC og ble kjøpt på Siba (kvadrat), hvis noen får lyst på denne. Så bør jeg levere den tilbake og kjøpe Aceren, eller er det et bra kjøp? Jeg lurer på om du kan avklare ett par ting vedrørende denne modellen: - Har maskinen FireWire? - Har maskinen en funksjonell ExpressCars-slot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå