Kani Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har jo sett litt på Colin McRae Dirt, men er ikke helt overbevist. Vil jo ha et Rally-spill med en skikkelig flerspillermodus, slik at jeg kan gruse kompisene mine.. Finnes det? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Veeel... Motorstorm er vel noe? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nei det finnes ikke noe bra rally spill til ps3. colin dirt er vel det eneste som kan være sånn passe ok, motorstorm er ikke i nærheten av rallyspill hvis det er for eksempel wrc du har kjørt tidligere. Håper noen tar og lager ett knallbra rallyspill til ps3 slik som evolution gjorde på ps2. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er ikke no vits i å spille rally spill, når man ikke har en slik en.. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Ja, den så rå ut Jeg har Motorstorm. Det er morsomt i 10 minutter, så er det rett og slett kjedelig. Får prøve Dirt da... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det finnes jo Sega Rally. Om det er bra er jo en annen ting. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du står mellom valget colin og sega så er valget lett: colin!!(sega kan vel lastes ned som demo tror jeg) Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Segaspillet har forferdlig irriterende multiplayer, må velge alt på nytt hele tiden. Ellers støtter det kun 2 spillere og ikke 4 men koster vel 19$ hos vgp så er forsåvidt værdt pengene. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Syntes sega er fett jeg, støtter splitscreen noe som ikke colin gjør Sega har mer arcade/action preg, ikke spesielt realistisk, men veldig gøy å spille. Grafikken er og fargerig og flott. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 noen som kan fortelle meg om DIRT støtter G25 rattet? tenker da på girspaken og clutch...? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 bare girspak innen clutch dessverre Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har det fortsatt ikke kommet noe bra rallyspill til ps3? Finnes det bedre rallyspill til X-box? Skal kjøpe en konsoll nå og vil spille rally. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Har det fortsatt ikke kommet noe bra rallyspill til ps3? Finnes det bedre rallyspill til X-box? Skal kjøpe en konsoll nå og vil spille rally. Føler med deg. Nei det har ikke kommet noen rallyspill på dagens konsoller som kan måle seg med det beste jeg spilte på PS2. Har ventet lenge på at det skal komme noe, men ser ikke ut som at de litt mer "hardcore" rallyspillene har livets rett. Folk flest vil vistnok ha lett moro ala Motorstorm, Pure, etc. Rallydelen på Colin Dirt er ok, men ellers har spillet blitt mer hybrid rallyspill, med ATV, Trucks, Sand Buggies etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå