Vegard_Haug Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Blue Castle Games skal visstnok jobbe med en oppfølger til Dead Rising. Les mer Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bare bra det. Det forrige spillet var altfor japansk designet til at jeg orket spille det særlig. Teit kontroll og oppdrag med verdens mest idiotiske save system. Japanske spill føles bare utdaterte i disse dager. Lenke til kommentar
EmGe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 "Blue Castle Games har nemlig bare to tidligere prosjekter på merittlisten, og begge dreier seg om baseball." Kan liksom ikke helt fri meg fra tanken om at det er her vi ser hvordan spillet skal spilles. Coop f.eks: 2Player 1 steps up to the pitch, can player 2 hit the ball or will it miss, He has to hit to kill the 250 kg zombie that is threatening to eat him..." Leses med heftig overivrig sportskommentator stemme. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Canadisk. Kanadisk. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg håper minstefall at de legger handlingen til en europeisk by. Jeg er veldig lei av at zombieinfestjoner alltid skjer rundt små-store byer hvor alle gjenlevende bestemmer seg for å dra til Wal-Mart. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Canadisk. Kanadisk. Bacon. Beiken. Cup. Køpp. Pub. Pøbb. Du bestemmer selv hva som ser minst tilbakestående ut. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Du bestemmer selv hva som ser minst tilbakestående ut. Ikke du ihvertfall, siden det skrives faktisk "kanadisk". Endret 10. november 2008 av Lande Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du bestemmer selv hva som ser minst tilbakestående ut. Ikke du ihvertfall, siden det skrives faktisk "kanadisk". Jeg vil aldri skrive noe annet enn canadisk. De har bestemt at landet skal hete Canada, og da heter det jaggu canadisk også, i mine øyne. Lenke til kommentar
Skr3d3 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du bestemmer selv hva som ser minst tilbakestående ut. Ikke du ihvertfall, siden det skrives faktisk "kanadisk". Jeg vil aldri skrive noe annet enn canadisk. De har bestemt at landet skal hete Canada, og da heter det jaggu canadisk også, i mine øyne. Hvorfor ikke bruke vegge varianter? "Kcanadisk" eller "Ckanadisk" Syntes fortsatt Dead Rising er et av de bedre spillene på 360 xD pga hvor enkelt og "hjernedødt" det er:P Samtidig mange timer med moro hvis man skal ta alle achievements'a<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg