HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde ingen anelse om hvor jeg skulle poste denne, så valgte det nærmeste jeg kom. Er kunde hos Sparebank 1, og har en sånn blå "brikke" man skal putte minibankkortet sitt inn i for å få ut en generert kode. Har hørt at det er det samme om jeg bruker en brikke som tilhører noen andre, så lenge det er mitt eget kort. Stemmer dette? Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Godt mulig at dette stemmer, men hvorfor ikke høre med Sparebank 1? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Får raskere svar om jeg poster her, enn om jeg sender en mail til Sparebank 1 (å ringe er uaktuelt). Dessuten så er det ikke et egentlig problem, men noe jeg lurer på. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvorfor i all verden er det uaktuelt å ringe? det er jo avgjort på 3 sekunder. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har også sparebank1, og ja, jeg kan bruke andre sine brikker. Så lenge kortet skal inn i brikken med chipen, kan du gjøre det. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Samme hvilken brikke, så lenge det er ditt kort. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Takk, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå