ballik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg får feilmelding 80010514 når jeg skal starte mine spill. Noen ganger kommer spillet i gang, men låser seg etter kort tid. Noen som kan hjelpe? Jeg har en 40gb norsk versjon. Ca ett år gammel. På forhånd takk Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Blu-ray - drevet ditt er gåent og må byttes. PS3'en din må altså inn på rep, sorry... Lenke til kommentar
ballik Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Blu-ray - drevet ditt er gåent og må byttes. PS3'en din må altså inn på rep, sorry... Har kjøpt den hos Spaceworld i Bergen, men bor nå i Stavanger. Kan den leveres inn her eller må den sendes nordover? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 har du kjøpt i butikk kan du som regel levere den inn hvor som helst, er den kjøpt på nett må den som regel sendes inn. Lenke til kommentar
ballik Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Noen som har erfaring med en slik reparasjon? Hvor lang tid tar det? Blir jeg sittende her uten ps3 i lange tider? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg måtte vente 7 uker med 40GBen Det kalles pining og tortur vil jeg si, altfor mangen uker Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 har ikke så mye erfaring, kan hende de må sende den inn, tviler på at de gjør det på stedet. og etter at de har sendt den inn kommer det ann på hvor fort de setter i gang med den, andre ting blir nok prioritert høyere, slik som eldre saker. selve reperasjonen tar nok ikke lang tid, tenker meg de tester nyinstallasjon og sånt, og bytter leseren etter det, sånt tar ikke lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå