..Bjørnar.. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 For å ta det med en gang.. Dette er ikke en sånn "jeg har en kompis ... , som egentlig er meg"-tråd. Har ikke en prikk, har kun fått fartsbot på moped (50 km/t i 40-sonen) for 6 år siden. Har en kompis (der kom det) som mistet førerkortet i sommer. Han hadde 3 prikker i førerkortet, men kjørte tosk (70+ i 40-sonen) og mistet førerkortet direkte. Nå er han spent på hvordan han ligger an på prikk-siden når han får igjen førerkortet i desember. Har han de 3 prikkene sine? Har han fått et par til? Er alle prikkene borte? Vi googler som gale, men finner ikke svar. Noen som veit? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Man mister lappen når man når åtte prikker. Systemet fungerer på den måten at det må ha gått mindre enn 3 år mellom første og siste prikk. Prikkene vil nok ikke bli borte, men tiden vil jo gå selv om han ikke har lappen. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Er vel strengt tatt blitt slik at man mister lappen på 6 prikker nå om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da tror jeg dessverre at du tar feil. Men det snakkes om at det skal bli sånn, ja. Tror jeg da. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Sorry, my bad, fant forskriften nå. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Blei tatt i kontroll i dag og fikk noen prikker. Jeg mener politiet sa at man mister lappen på 6. prikken. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 http://dinside.no/motor/bil/tips/strengere.../art785251.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå