Zeph Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Flott anmeldelse, er heilt enig. Eg falt fullstendig for WoG, har klart OCD på alle brettene og kome opp i 33 meter på tårnet. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 World of Goo er karismatisk, sjarmerende og vidunderlig absurd. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Enig i den anmeldelsen, ja. Holder med på OCD på alle brettene, har klart en del, men man må jo være så irriterende nøyaktig hvor man legger Goo's. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Helt klart et av årets tre beste spill, og noe av det mest sjarmerende jeg har sett i dette mediet. En kjempebragd av 2D Boy å gjøre spilleren så glad de små Goo-ballene. Blei nesten helt emosjonell under sluttsekvensen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, ja ble selv helt hektet, håper det kommer en nr2 da jeg allerede har spillt det ferdig. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette må testes når jeg kommer hjem! Ellers kan jeg anbefale http://fantasticcontraption.com/ for de som ikke har testet det. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette må testes når jeg kommer hjem! Ellers kan jeg anbefale http://fantasticcontraption.com/ for de som ikke har testet det. Kan vel ikke akkurat si at det var det samme nei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Lydeffektene og musikken er ein viktig del av WoG, det gjer spelet ein fabelaktig sjarm. Du knytter følelser til desse små ballane som skriker og roper når du flytter dei. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Årets mest interessante og beste spill for min del. Jeg bøyer meg i støvet for måten de hele tiden endrer spillereglene på. Underkjeven min datt i gulvet da jeg prøvde brettet Graphic Processing Unit på Chapter 4. Lydeffektene og musikken er ein viktig del av WoG, det gjer spelet ein fabelaktig sjarm. Du knytter følelser til desse små ballane som skriker og roper når du flytter dei. Helt enig. Musikken i Chapter 4 høres ut som den er tatt rett ut fra en episk sci-fi/thriller ala Blade Runner eller Terminator. (Hør for eksempel på låta som looper i bakgrunnen på Bulletin Board System). Det var for øvrig snakk om at det skulle komme en "profanity patch" der alle koselydene til goo-ballene ble erstattet med banneord. Er den ute? Endret 10. november 2008 av Penneknekt Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Genako! Som gooballene sier! Beste spillet jeg har spillt i år... Ja, jeg hadde bedre følelse i kroppen mens jeg spillte dette spillet enn både Fallout 3 og Red Alert 3. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Frister å kjøpe spillet, men desverre har jeg en vane med å aldri fullføre slike spill. Portal er knapt installert. Antar at det er veldig lettkjørt? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har ikke prøvd spillet på svakere PC-er, men det er liten grunn til å tro at dette ikke skal kjøre fint på omtrent alt av maskinvare. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er man ikke låst til 800x600 i oppløsning? Denne oppløsningen blir jo ikke akkurat pen på noen lcd skjermer som ikke liker disse lave oppløsningene. Det kan jo nevnes at WOG er utrolig stabilt også, sjeldent at man får et spill som ikke krasjer i dag i alle fall med mindre man legger inn 20 patcher. Eneste er vel at det er litt kort... Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er man ikke låst til 800x600 i oppløsning?Denne oppløsningen blir jo ikke akkurat pen på noen lcd skjermer som ikke liker disse lave oppløsningene. Det kan jo nevnes at WOG er utrolig stabilt også, sjeldent at man får et spill som ikke krasjer i dag i alle fall med mindre man legger inn 20 patcher. Eneste er vel at det er litt kort... Tjah, jeg spillte spillet på min 20" lcd med native oppløsning 1600x1200 på 800x600 oppløsningen. Var helt greit. Merket knapt at det var lav oppløsning. I værste fall får man spille i windowed mode, men det kan være litt strev. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tror det skal være mulig å sette grafikkdriverne til å oppskalere bildet i programvare, slik at dårlige LCD-skjermer ikke får et grafikkproblem. Spillet kan være kort, eller langt. Om man blir hektet, slik jeg ble, er det nok i hvert fall 20 timer med spill her--jeg vet ikke helt enda, da jeg fortsatt har til gode å løse brorparten av OCD-oppgavene. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg leste en eller annen plass at oppløsningen kan endres i Config.txt, men spillet klarer seg visstnok ganske dårlig i enkelte oppløsninger. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg leste en eller annen plass at oppløsningen kan endres i Config.txt, men spillet klarer seg visstnok ganske dårlig i enkelte oppløsninger. er et problem med at visse elementer i spillet kommer utenfor skjermen i høyere oppløsning. Skjermen min kjører 1680x1050, så 800x600 var litt plagsomt strukket. Fikset det ved å sette oppløsningen i den Config.txt fila til 960x600 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 har ikke prøvd dette spillet, men når man snakker om "små avhengighetsdannende spill" kommer man ikke utenom Armadillo Run! billig og sykt bra spill! prøv demoen her http://www.armadillorun.com/ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Når vil det bli tilgjengelig på steam? Ligger foreløbig bare en demo der. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Når vil det bli tilgjengelig på steam? Ligger foreløbig bare en demo der. Er jo tilgjengelig fra flere steder, bla. 2D Boy sine nettsider: http://2dboy.com/games.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg