Per_Schei Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Våre kjære vener i SAS fortener ein eigen tråd her på diskusjon. Alle folk som meiner noko om SAS, eller har noko å seie om dei tilsette, kan uttale seg her. Dersom du er tilsett er du sjølvsagt velkomen til å seie kva du meiner, t.d. om lønsnivå og service. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Special Air Services? Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 SAS, the leader in business analytics and the largest independent vendor in the business intelligence market, helps customers at 45000 sites make better decisions faster. SAS' innovative business applications, supported by an enterprise intelligence platform, give customers THE POWER TO KNOW®. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Enda et forsøk på å starte en denstoretråden. Beware! Lenke til kommentar
Per_Schei Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Dette er den store tråden. Det er berre særs liten aktivitet der no for tida. Nei, det er ikkje snakk om special air services. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er det å jobbe som trafikkassistent i SAS? Er det godt betalt jobb, og hvor kan man søke på sånn jobb? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan er det å jobbe som trafikkassistent i SAS? Er det godt betalt jobb, og hvor kan man søke på sånn jobb? Er det de som sitter i skranken/ved gaten? Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, det er det. Hvordan er det å jobbe som trafikkassistent i SAS? Er det godt betalt jobb, og hvor kan man søke på sånn jobb? Er det de som sitter i skranken/ved gaten? Ja, det er det. Hvordan er det å jobbe som trafikkassistent i SAS? Er det godt betalt jobb, og hvor kan man søke på sånn jobb? Er det de som sitter i skranken/ved gaten? Ja, det er det. Hvordan er det å jobbe som trafikkassistent i SAS? Er det godt betalt jobb, og hvor kan man søke på sånn jobb? Er det de som sitter i skranken/ved gaten? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det ser ut som en grei jobb, selv er jeg ikke så ofte bak skrankene å styrer, men det ser greit ut. Det med lønn vet jeg ikke noe om, men neste gang det passer seg kan jeg spørre hvordan du går fram for å få jobb der Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tusen takk for info, bare undersøk hvordan man kan gå fram for å få jobb der Det ser ut som en grei jobb, selv er jeg ikke så ofte bak skrankene å styrer, men det ser greit ut.Det med lønn vet jeg ikke noe om, men neste gang det passer seg kan jeg spørre hvordan du går fram for å få jobb der Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 For de som måtte jobbe i SAS. Hvor lang turnaround (snutid) har dere på flya, inn og utland? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette er Den ekte SAS TRÅDEN! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...l=den+store+sas Vennligst skift topic, da denne kan forveksles med en annen tråd Lenke til kommentar
navy_arena Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 For de som måtte jobbe i SAS. Hvor lang turnaround (snutid) har dere på flya, inn og utland? Bruker ca 25 min. Container-fly dvs store airbusfly (en del større enn "vanlig" boeing 737), ca 1 time. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 For de som måtte jobbe i SAS. Hvor lang turnaround (snutid) har dere på flya, inn og utland? Bruker ca 25 min. Container-fly dvs store airbusfly (en del større enn "vanlig" boeing 737), ca 1 time. Vi (ramp) har 20 min til rådighet, men er ferdig etter 10-15. Norwegian that is. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk for info, bare undersøk hvordan man kan gå fram for å få jobb der Nå er det vel full ansettelsesstopp, men det søkes jo etter trafikkassistenter/konsulenter med jevne mellomrom. Fin jobb, relativt dårlig betalt - men bedre enn mye annet ufaglært. Husk også at du må være klar for å jobbe skift og være på jobb klokken fire om morgenen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk for info, bare undersøk hvordan man kan gå fram for å få jobb der Nå er det vel full ansettelsesstopp, men det søkes jo etter trafikkassistenter/konsulenter med jevne mellomrom. Fin jobb, relativt dårlig betalt - men bedre enn mye annet ufaglært. Husk også at du må være klar for å jobbe skift og være på jobb klokken fire om morgenen. Kan absolutt anbefale å søke jobb som stuer (bakkemannskap). Kjekkeste jobben som finnes, for min del hvertfall. Greit nok at det er skiftarbeid og mange rare tidspunkter å jobbe på. Men er ikke helt med på at det er dårlig betalt. Man har ekstremt mye pause (mellom hvert fly man skal handle), og de ugunstige arbeidstidene som natt og helg er meget godt betalt. I tillegg får man være mye ute i frisk luft, og arbeide hardt (spørs hvilke fly du handler), den halve timen flyet står på bakken, deretter pause igjen. Tipper det vil være vanskelig å få jobb som stuer i hvertfall SGS (SAS) nå, men om du bor i Oslo, kan Røros handlingselskap være et alternativ. De handler bl.a. Norwegian, som har en god del avganger i døgnet fra Gardermoen. Eller Norport Handling på Rygge. De har økende etterspørsel fra Norwegian, noe som resulterer i etterspørsel etter personell. Lykke til Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg hørte at stuerne i Røros hadde elendig betalt kontra SGS. Medfører dette riktighet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg hørte at stuerne i Røros hadde elendig betalt kontra SGS. Medfører dette riktighet? Dårligere ja - elendig nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå