Intern Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tre kabinetter som sikter på tre forskjellige brukergrupper. Les mer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Liquid så smooth ut! me want Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hehe ja ser stillige ut disse! Fronten var litt transformers aktig men veldig kul idd Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skal gå til innkjøp av et nytt kabinett til januar med god kjøling så dette er gode nyheter! Smarte løsninger, fint design, god plass og sikkert god kjøling. Prisen er kansje litt stiv for min del (Smooth er grei nok), pleier ikke å legge så mye penger i kabinett men man får vel det man betaler for. Blir spennende å lese noen tester i fremtiden. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det bare jeg som tenker _støy_ når jeg ser alle de små viftene? Liker trenden med 120mm vifter og større, disse kan flytte en del luft uten at det blir for mye støy.. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Huff. vet ikke helt hva jeg skal si til disse.. Men som alltid værtfall på vannkjølinssiden, vil du nok komme mye lengre ved å kjøpe alt sepparat. (spesielt med tanke på at det er en alu-radiator på bildet) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det bare jeg som tenker _støy_ når jeg ser alle de små viftene?Liker trenden med 120mm vifter og større, disse kan flytte en del luft uten at det blir for mye støy.. Helt enig. Vifter mindre enn 120mm hører ikke hjemme i et nytt kabinett. Lenke til kommentar
adonay Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tror ikke dette blir ett kabinett for folk som har skikkelig vannkjøling siden slike ferdig løsninger bruker og være billig dritt... Har man mye penger er nyskjerrig på noe nytt kan dette være en fin ting, for noen som er sugen på og prøve vannkjøling uten og gjør det selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå