Gå til innhold

Win XP - Modemkrøll _ Overklokkingsproblem _ Avinstallering

blueice

Anbefalte innlegg

Ang XP og overklokking. Jeg har et AOPEN AK77 PRO A hovedkort, og en Duron prosessor nå som jeg overklokket enkelt på dette hovedkortet med Win 98SE

Jeg skiftet til XP, og nå greier eg ikke noe som helst. Når jeg setter opp verdier og restarter så resetter liksom XP bare til den verdien prosessoren skal ha

Er dette noe XP gjør, altså at den blokker for dette eller ?

Hva kan jeg gjøre med dette

Jeg har et Billion ISDN kort BIPAC PCI.

Det funker helt okay med internet, men når jeg skal prøve å kjøre faksporgrammer på dette så blir det ikke noe resultat. Har prøvd RVS COM LITE, Active FAx..you name it. Og alle disse støttter ISDN da, men ingen finner isdn adapteren Det er noe med CAPI drivere. Jeg har lastet ned siste drivere fra BILLION og dett hjelper heller ikke.

Har dere noen ide om hva jeg kan gjøre for å få ett oppegående faxprogram på maskinen.

Min XP er XP PRO forresten

Så sist Hvordan får jeg evt fjernet XP fra harddisken Jeg la inn en ren XP installasjon så C partisjonen er i NTFS format. HVva må til for å kunne legge inn Win98SE igjen ?

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-01-17 18:22 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har ikkje vore borti mange av problemstillingane dine, men du må nok reformatera for å verta kvitt XP. I nokre tilfeller må fullstendig repartisjonering til. Om du har Partition Magic, skal du vel kunne konvertere partisjonen til FAT32, om eg ikkje husker feil.

Og, ja: Dei store bokstavane i overskrifta på meldinga di (som eg fjerna) var svært irriterande. :smile: Det vert rekna som uhøflig å bruka berre store bokstavar når ein skriv på Internet. :wink:

Vegard A. Larsen,

xaltra.net og sourcecode.no

E-mail:

[email protected]

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-01-17 18:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...