Dammed Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er vel best å vente litt til, ikke evt å kjøpe core, men å få de andre cpu'ene billigere. Husker selv at når jeg ventet 1 måned for å bygge min pc så sparte jeg kjapt 3000kr. Men så har jeg ikke bygd en pc for 20.000kr da... Lenke til kommentar
Mhz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er vel best å vente litt til, ikke evt å kjøpe core, men å få de andre cpu'ene billigere. Husker selv at når jeg ventet 1 måned for å bygge min pc så sparte jeg kjapt 3000kr. Men så har jeg ikke bygd en pc for 20.000kr da... nei. Krona vil fortsette å svekke seg, derfor vil det lønne seg å kjøpe rundt i7 lansering. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er vel best å vente litt til, ikke evt å kjøpe core, men å få de andre cpu'ene billigere. Husker selv at når jeg ventet 1 måned for å bygge min pc så sparte jeg kjapt 3000kr. Men så har jeg ikke bygd en pc for 20.000kr da... nei. Krona vil fortsette å svekke seg, derfor vil det lønne seg å kjøpe rundt i7 lansering. ja det var jo det jeg sa. Å kjøpe når core kommer ut... Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 1) Handlevognen fungerer.2) Med de samme delene sparer man ca 4500. 3) Med et gram vett i hodet kan man spare langt mer ved å velge et par andre løsninger, men eksakt samme ytelse og nesten samme pc, noe som er hovedpoenget med en gamingpc, som den Komplett-PCen. 4) Jeg vil råde trådstarter til å vente til den nye socketen til intel kommer ut da det er rykter om prisnedsettelse på 775 og bedre ytelse på den nye generasjonen prosessorer. joa , men multithred funker jo ikke skikklig enda da , men det kommer nok , og btw, kan man spare mye mer viss man vil oc litt, kjøpe en cpu til 4100 er jo latterlig, i forhold til og kjøpe en q9300 og klokken den opp ? fatter ikke at folk bruker så mye penger på en pc. Lenke til kommentar
Mhz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 er vel best å vente litt til, ikke evt å kjøpe core, men å få de andre cpu'ene billigere. Husker selv at når jeg ventet 1 måned for å bygge min pc så sparte jeg kjapt 3000kr. Men så har jeg ikke bygd en pc for 20.000kr da... nei. Krona vil fortsette å svekke seg, derfor vil det lønne seg å kjøpe rundt i7 lansering. ja det var jo det jeg sa. Å kjøpe når core kommer ut... Kanskje det du mente men ikke det du sa. Sånn som jeg forsto det mente du at han kan vente en måneds tid, og da vil han antageligvis ha tapt et en tusenlapp eller to. Sjekk www.dn.no Tror heller ikke i7 skaper pris senkning før etter jul.. men greit å vente i en uke til å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå