OleAlexanderK Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hva liker dere og hva liker dere ikke. Og ikke minst, hvilken utgave liker dere best? Endret 10. november 2008 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg likte best bilde 2 fordi den er mørkere i bakgrunnen som gjør at jeg får mer fokus på modellen, men ser du trenger å rette opp noen lye områder rundt modellen som ser rart ut. Hvordan og hva det er overlater jeg til noen som kan det.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Det øverste bildet faller best i smak fordi der virker lys mer riktig og ikke så redigert som bilde nr 2. Bildet nr2 har også lysrester rundt personen som ikke er bra. Endret 10. november 2008 av Inc Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 10. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg liker den nyeste, tredje og lyseste versjonen best, både pga det med lyse rundt personen og fordi jeg synes de andre ble for tungt. Endret 10. november 2008 av OleAlexanderK Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Ro litt ned på softing og blur er mitt tips. Like før det begynner å renne sukker av øyrene mine her. Og eg som nettopp har dusja og greier. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Litt for mye softing og litt for rotete bakgrunn, men modellen har potensiale:) Hva med en tur i skogen eller kanskje nær en innsjø eller noe? Men av de tre, likte jeg nr 3 best, de andre ble for mørke for min del. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg blir sittendes å se på bakgrunnen. Med all den luften der, og jenta helt til siden i bildet virker det som det er veien som er bildet. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Ro litt ned på softing og blur er mitt tips. Like før det begynner å renne sukker av øyrene mine her. Og eg som nettopp har dusja og greier. Helt enig.. kommer sukker ut av øynene mine da, siden det er dem jeg ser med og ikke ørene he he.. bare tøyser.. anyway, bilde nr 1 er mest naturlig.. Lenke til kommentar
sonybe Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Likte det første bilde best,hun var mest naturlig der,du kunne muigens tatt vekk litt på høyre side av bilde så ikke så mye av veien ble med. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Jeg er ikke helt sikker på hvilken av bildene jeg likte best, men jeg må bare kommentere at dette var et utrolig flott bilde. Blikket og poseringen er knall! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Tatt ved HiNT på Steinkjer? Jeg liker det første bildet best, men jeg synes også at det blir litt vel mye softing i dem alle.. Bakgrunnen er vel også litt rotete, men det gjør ikke meg så mye. Jeg synes posituren fungerer fint. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Tatt rett utenfor huset mitt nesten =) (bor over sivertsen sport rett over gata) Enig i at bluren ødelegger for bildet. Men det hadde nok vært ok uten den =) Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 12. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Tatt ved HiNT på Steinkjer? Jeg liker det første bildet best, men jeg synes også at det blir litt vel mye softing i dem alle.. Bakgrunnen er vel også litt rotete, men det gjør ikke meg så mye. Jeg synes posituren fungerer fint. Ja, det er det vettu Må bare si at jeg ikke har softa det første bilde i hele tatt, men takk for gode råd Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Oh, antakelig derfor jeg likte det best, da.. Det er dog et eller annet der som ikke fungerer for min del. Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 12. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Oh, antakelig derfor jeg likte det best, da.. Det er dog et eller annet der som ikke fungerer for min del. Kan være himmelen, bildet er tatt i RAW og redigert i lag for å få frem både himmelen bra og fortsatt ha jenta korrekt eksponert. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Det er antakelig det som er problemet, ja. Det og kumlokket. Bildet er uansett et bra bilde, selv om det er noe småpirk, så ikke misforstå meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå