Vegard_Haug Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvordan lage en sim. Se videoen Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Meh.. Hva er dealen med at The Sims 2 (og også 3'ern ser det ut som i videoen) hakker så enormt når man har mange ting på skjermen? Tja, mange ting krever kanskje mye "datamaskin"-kraft, logsik. Men det burde ikke være sånn. Spillopplevelsen blir begrenset pga dette. Når jeg spilte Sims 2 droppet jeg bare å skaffe meg luksusvilla med 4 etasjer og 3 garasjer fordi alt går så sinnsykt treigt når man bygger masse... Har topp-speca datamaskin, så det er ikke der det stikker... Håper de fikser dette til 3'ern kommer ut... Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Enig, men for meg var nok grunnen at jeg ikke har god nok maskin Er redd jeg blir nødt til å investere i en ny en når The Sims 3 kommer. Gleder meg noe helt sykt, ser ut til å bli det absolutt beste så langt, ikke masse loading screens når man skal reise til en annen plass og uendelig frihet, gleder meg Endret 1. desember 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg