Applebee Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Har hatt nå et problem der Skjermen ikke fungerte når jeg slo på maskinen, og jeg måtte restarte for å få den til å fungere! Når den ikke fungerer, står skjermkort viften på 100% (Som den vanligvis gjør i oppstart, bare nå gjør den det hele tiden siden windows ikke booter) Jeg har også nå i det siste fått bluescreens, med "Hardware Malfuction, Call your hardware vender" Eller noe sånt! Jeg får også en bsod før dette, der det står en hel del jeg ikke husker nå, og når jeg restarter får jeg "Warning: Your last boot failed" or something.. Jeg er inne på denne pc`en nå, men det har skjedd ca 2-3 ganger (bluescreen altså, skjermen skjer mye oftere) Please, help me Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har du gjort noen HW endringer før dette skjedde? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jepp, før var hardware: Asus P5E3 9800Gx2 Q6600 2Gb minne Nå er den: Asus P5NT-WS 9800gx2 Q6600 4Gb ram Har også Innstalert Windows 64bit selfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå