AlecTBM Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Morn Her om dagen så kom jeg på en litt spesiell "knipe" Hva om man blir forelska til dattera til sjefen din Hva gjør man da? Og nei, jeg er ikke forelska i sjefen sin datter Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da sørger man for å bli best mulig kompis med sjefen sånn at han tar deg mot i familien med åpne armer Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Legg inn et ekstra gir på jobben? Go for it Alec. Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 skal vel gå greit? bare man ikke ta over jobbstillingen hans! da blir det ikke mye terte på deg:P Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Legg inn et ekstra gir på jobben? Go for it Alec. Hehe Jeg er seriøst ikke forelska i datteren til sjefen, er ikke min type Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er seriøst ikke forelska i datteren til sjefen, er ikke min type Nenene, men kanskje du blir hennes type en dag Bare sjefen lar dere leke fritt Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor gammel er ho da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Se denne filmen Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Er det mulig å være litt seriøse? Dette er en hypotetisk problemstilling Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Jeg kan ikke se hvordan dette skulle være noe problem. Red.: Med mindre du har et meget dårlig forhold til sjefen din, eller at datteren er mindreårig mens du er voksen. Endret 14. november 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå