Gå til innhold

BK: Flokk med fugler over fjorden (grungy)

Coneunofax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargene funker på trevirket og objektene ellers. Har sett litt på den effekten tidligere og den passer godt inn blant metall og spreke farger men de litt nymotens innretningene som påhengs og blå kalesje ødelegger litt. Båtenes bevegelse trekker og litt ned. Derfor synes jeg bildet med skrapemerker ikke når helt opp og fram.

Det andre bildet har jeg ingen kommentar til

Lenke til kommentar

Jeg synes texturen som er lagt til passer bedre med litt eldre ting og påhengsmotoren ser litt for ny ut. Dette fordi bildet får meg til å tenke på ett bildet fra da jeg var liten sånn ca 70-80 tallet.

Båtene har beveget seg for mye i vannet pgr av lukketiden, hadde de lagt mer i ro synes jeg det hadde sett bedre ut. Litt uskarpet=bra, litt for mye uskarpet=ikke fullt så bra , i denne settingen.

Lenke til kommentar

Åja. Ok. Da skjønte jeg bedre.

Du har rett, men tror ikke det er så mye jeg kunne gjort med det i denne settingen. Det stille vannet er et resultat av lang lukkertid. Når jeg tok bildet var det egentlig ikke tanken at det skulle få et slikt preg. Det er ofte vanskelig å vite hvor bildet går med lang lukkertid. Det jeg kan lære av det er vel å prøve å komponere simplere neste gang. Ikke ha med for mange elementer i komposisjonen.

Kanskje neste gang jeg skal ta et slikt bilde, kan jeg prøve å gjøre det mer tidsrealistisk. Tanken bak redigeringen var vel egentlig ikke å få det til å se eldre ut, men få det til å se litt analogt ut. Men nå har jeg noen pointers.

Takk for kritikken INC:)

Lenke til kommentar

Det er typisk ett bildet jeg kunne ha funnet i en roteskuff hos meg som da gjerne var tatt på 80 tallet en gang, derfor jeg synes det ser mest ut som det. Det kan helt sikkert assosieres med noe annet hos en annen person . Men og derfor hvorfor noen av de litt nyere tingene på bildet ødelegger det litt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...