makingFaces Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Har 0 timer fravær siden sjuende og er på VG3 No offense, men du kan ikke være særlig skarp. Jeg hadde 80 timer i fjor. Ok, så og si alt var pga sykdom, og det stod 0 dager - alt ble oppført som timer. Men til poenget; jeg er skarp som fy. Det går fint an å være skarp med mye fravær, tror faktisk det flere av dem med mye fravær har det fordi de føler de ikke passer inn på skolen. For alt du vet, kan han her ha en IQ på 140 og være supersmart (men han kan selvfølgelig være "ikke særlig skarp" også, jeg sier ikke det). Nei, whatever. Ikke vær så rask til å dømme, vær så snill. Og trådstarter - du burde kanskje rette på noen ord delings feil. Du kan jo lese i en norsk bok mens du spiser rømme grøt til middags mat (men husk å sette inn i opp vask maskinen). Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Skriv du masse orddelingsfeil med vilje nå eller? Må bare få det klart:P.. Du hadde masse orddelingsfeil selv. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Men faan! Du må jo gå må skolen! Du lærer mye uten at du vet det... er du ikke blant folk ellers heller?! Selv om de i klassen er fjortisser, må du jo komme deg på skolen! Hvertfall i 9.-10. Med den instillingen der, tyder det bare på at du også er en fjortiss. Skriv du masse orddelingsfeil med vilje nå eller? Må bare få det klart:P.. Du hadde masse orddelingsfeil selv. Plasserte du den smilien så nært "klart" med vilje, eller? Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Du klarer tydeligvis ikke å stave FAEN engang. Du kan FAEN ikke skrive heller. JÆVLIG IRRITERENDE! OIOIOI, glemte nesten at du skrev JÆVLEIG feil også. *pirke pirke* Tilbake på skolebenken med deg. Trådstarter.. Før du dropper helt synes jeg du kan lære deg orddelingsreglene.. Du kan jo allerede se i overskrifta at du ikke har gått mye på skole.. og grunnen til at du bør gå 9. før 10. er at du vet sikkert ikke hvordan en prøve eller etntamen fungerer engang. HAHAHAHAHAHA, du klarer ikke engang å skrive tentamen riktig. HAAAHAAAA. Du har hvertfall ikke gått på skole. Skal jeg fortsette å grave etter feil hos deg, eller? (må gjerne grave etter feil hos meg også, for jeg bryr meg ikke om hva fjortisser sier. ) Endret 12. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Du vil jobbe 2/5 av skoledagene når du går i 8. ? Lykke til... PS: Slutt å grin og mann deg opp, mange som går gjennom det samme, eller verre. Endret 12. november 2008 av phoNte Lenke til kommentar
drz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Er omtrent ingen i Norge som dropper ut av 8ende. Du får bite i det sure eplet å klare 2 år til. Da kan du begynne på yrkesfag noe som jeg tror passer deg mye bedre. Er bra lei jeg også men wuhu bare et halvt år igjen så er jeg ferdig med 13 års skolegang =D Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tja, virker som du har dårlig holdning, såklart er det fullt mulig å få seg jobb uten utdannelse, kjenner flere som skippet skolen etter ungdomskolen, kan ikke se at det er noe værre å droppe ut i 8. klasse sånn bortsett fra at 10 år er obligatorisk. Det jeg er mest redd for er at du ikke kommer til å gidde å jobbe heller, du burde fint klare å få deg en jobb du kan leve på, men ikke regn med 500k i året, en kompis av meg har jobbet i 3 år nå og har en årslønn på nesten 300, etter 2 års utdannelse har jeg 360+tillegg på ca 40-50, så vil ikke akkurat si at det er så smart å skippe skolen, i tillegg er det lettere og du har flere jobber å velge mellom. Selv om det er kjedelig på ungdomskolen så blir det bedre på vidregående... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) kjøp deg en sjark og start å fisk. det er penger i torsk. når du har tjent inn en god del penger starter du ditt eget tørrfiskbruk. da kan du eksportere til utlanddet og tjene fett. fullfør skolen først da. mattematikk er f. eks viktig for din økonomi fremover i livet. Endret 12. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Du bør nok vente med å droppe ut til videregående, jeg er dritt lei skola. Men kun 2 år igjen nå, og jeg får meg kanskje jobb som lærling i et elektriker firma. Anyways, lykke til med å droppe ut av 8.klasse, 8. klasse er det diggeste året på ungdomskolen Jeg skulka en del i 8-9. klasse. Men i 10. ble det skjerpings Endret 12. november 2008 av bjorni92 Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men faan! Du må jo gå må skolen! Du lærer mye uten at du vet det... er du ikke blant folk ellers heller?! Selv om de i klassen er fjortisser, må du jo komme deg på skolen! Hvertfall i 9.-10. Med den instillingen der, tyder det bare på at du også er en fjortiss. Skriv du masse orddelingsfeil med vilje nå eller? Må bare få det klart:P.. Du hadde masse orddelingsfeil selv. Plasserte du den smilien så nært "klart" med vilje, eller? Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Du klarer tydeligvis ikke å stave FAEN engang. Du kan FAEN ikke skrive heller. JÆVLIG IRRITERENDE! OIOIOI, glemte nesten at du skrev JÆVLEIG feil også. *pirke pirke* Tilbake på skolebenken med deg. Trådstarter.. Før du dropper helt synes jeg du kan lære deg orddelingsreglene.. Du kan jo allerede se i overskrifta at du ikke har gått mye på skole.. og grunnen til at du bør gå 9. før 10. er at du vet sikkert ikke hvordan en prøve eller etntamen fungerer engang. HAHAHAHAHAHA, du klarer ikke engang å skrive tentamen riktig. HAAAHAAAA. Du har hvertfall ikke gått på skole. Skal jeg fortsette å grave etter feil hos deg, eller? (må gjerne grave etter feil hos meg også, for jeg bryr meg ikke om hva fjortisser sier. ) Slurvefeil og skrivefeil er to foskjellige ting. Og tror du faan ikke at jeg skriver "faan" med vilje? Jeg tenkte det samme som deg rett før jeg posta innlegget, men så tenkte jeg at det er ingen som er så teit at de gidder å komentere skrivefeil i et "utropsord"... Og det er MYE verre å skrive feil i overskriften enn å skrive feil i et jævla.. eller jævela innlegg! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Herregud, så mange arrogante og selvgode mennesker det var her. Er det virkelig nødvendig å sparke en som allerede ligger nede? Hva med å heller komme med konstruktive svar og råd? Han trenger åpenbart hjelp. Det har han faktisk krav på! Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Når jeg var på ungdomskolen, var jeg utrolig mye borte, jeg likte klassen og sånn men var skole lei som bare faen. Fra 9-10 klasse kan du eventuellt søke deg på en litt etterlagt skole som heter "Sollerudstranda" skole, ligger på Lysaker, i Oslo, på Bærums grense, her kan du eventuellt gå flere valgfag som f.eks, kanobygging, kantine, foto og video, båtopplag, dykking, sjøsikkerthet, motor. osv. Skolen blir sett som en "problembarn skole", men jeg gikk der og hadde det kjempefint Det er sånn at du jobber 2 dager i uken på skolen, så resten av dagene jobber du med skole arbeid, som er som jeg sa etterlagt. http://www.sollerudstranda.gs.oslo.no/ Den er ikke oppdatert på lenge. Det er også andre "tilhøringer" til skolen som normarka, og maridalen, der lærer man seg mye i skogen og lignende, jeg gikk ikke der. Hvis du har noen spørsmål så send meg det via PM Endret 12. november 2008 av Thelios Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nå finnes det vel bedre og mer gjennomtenkte løsninger enn å droppe ut i 8. Bare fordi du har det kjipt nå, så skal du ødelegge for resten av livet ditt? Ja, man kan klare seg uten skole. Men en hel del ting blir jævlig mye lettere med en ordentlig skolegang i ryggen. Kjenner fler som har droppa ut av skole alt for tidlig fordi de ikke "gadd" mer... hakke' blitt folk av noen av dem. Men det finnes alltids unntak. Sier bare at å droppe ut bør være den siste løsningen du praktiserer. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Har 0 timer fravær siden sjuende og er på VG3 No offense, men du kan ikke være særlig skarp. Du har aldri vært syk, skulka, kommet for sent, vært hos lege/tannlege, eller forsovet deg på over 6 år? edit: Tok ikke ironien ut fra de forrige postene der nei Endret 12. november 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Slurvefeil og skrivefeil er to foskjellige ting. Og tror du faan ikke at jeg skriver "faan" med vilje? Jeg tenkte det samme som deg rett før jeg posta innlegget, men så tenkte jeg at det er ingen som er så teit at de gidder å komentere skrivefeil i et "utropsord"... Og det er MYE verre å skrive feil i overskriften enn å skrive feil i et jævla.. eller jævela innlegg! Hei og god morgen, unnskyld for at jeg skulle rette på deg. Det er selvfølgelig du som har rett i alt, og alle andre må bare bøye seg i støvet for deg. Unnskyld, min kjære udødelige hersker. Var ikke meningen å såre deg. Ooops, du skrev visst feil på "jævela" igjen. Endret 13. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Slurvefeil og skrivefeil er to foskjellige ting. Og tror du faan ikke at jeg skriver "faan" med vilje? Jeg tenkte det samme som deg rett før jeg posta innlegget, men så tenkte jeg at det er ingen som er så teit at de gidder å komentere skrivefeil i et "utropsord"... Og det er MYE verre å skrive feil i overskriften enn å skrive feil i et jævla.. eller jævela innlegg! Hei og god morgen, unnskyld for at jeg skulle rette på deg. Det er selvfølgelig du som har rett i alt, og alle andre må bare bøye seg i støvet for deg. Unnskyld, min kjære udødelige hersker. Var ikke meningen å såre deg. Ooops, du skrev visst feil på "jævela" igjen. Sarkasme? Lenke til kommentar
drz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Uansett. Hvis du dropper ut av åttende så kan du sikkert få jobb som gatefeier eller noe i den duren =) Tror ikke du vil tjene mer en 100k-200k i året og få en gjennomført kjedelig jobb. Men kos deg, så kan du ha hele livet ditt på å tenkte over hvor dum du var som ikke gadd å gjøre en innsats 5-6 år av livet ditt for at de neste 45 årene skulle bli bedre. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Ironi? Men, uansett. Da jeg var ung var det vanlig å tilby en alternativ, praktisk rettet skolehverdag for de som slet med å passe inn, konsentrasjon, og lignende. Finnes ikke slikt lenger? Ikke i særlig stor grad. På skolen min ivertfall.. Vi som fikk over 150 % på kartleggeren(*) - Matte har fått tilbud om "ekstra utfordrene"(**) mattekurs. Det som fikk under 80 % fikk tilbud om hjelp i matte.. * Et program på dataen for å se hvor "smart" du er. ** Lekser fra 10.klasse hvis 8.klasse ( jeg 8.. ) drittlett.. Og de i klassen min som bråker/sliter blir tatt med ut på gangen ganske ofte.. ( går i 8'ne) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hva faen mener du med at jeg er en tapt sak? moren min døde i 6 klasse, og for litt siden døde faren min.. føler ikke at jeg har så mye og gå etter Jeg vil tippe dette er den egentlige grunnen til denne tråden... andri2, jeg vil anbefale på det sterkeste at du snakker med noen på skolen. Ta kontakt med en lærer, rektor, helsesøster eller hvem som helst og snakk med dem om dette. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Trådstarter.. Før du dropper helt synes jeg du kan lære deg orddelingsreglene.. Du kan jo allerede se i overskrifta at du ikke har gått mye på skole.. og grunnen til at du bør gå 9. før 10. er at du vet sikkert ikke hvordan en prøve eller etntamen fungerer engang. Og før du begynner å pirke på andres skrivefeil, kan du lære deg å trykke på komma eller punktum, fremfor "..." . Du har også en merkelig formulert setning: "Og grunnen til at du bør gå 9. før 10. er at du vet sikkert ikke hvordan en prøve eller etntamen fungerer engang". Går du ikke på skole du da? :!: Men faan! Du må jo gå må skolen! Du lærer mye uten at du vet det... er du ikke blant folk ellers heller?! Selv om de i klassen er fjortisser, må du jo komme deg på skolen! Hvertfall i 9.-10. Med den instillingen der, tyder det bare på at du også er en fjortiss. Skriv du masse orddelingsfeil med vilje nå eller? Må bare få det klart:P.. Du hadde masse orddelingsfeil selv. Plasserte du den smilien så nært "klart" med vilje, eller? Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Du klarer tydeligvis ikke å stave FAEN engang. Du kan FAEN ikke skrive heller. JÆVLIG IRRITERENDE! OIOIOI, glemte nesten at du skrev JÆVLEIG feil også. *pirke pirke* Tilbake på skolebenken med deg. Trådstarter.. Før du dropper helt synes jeg du kan lære deg orddelingsreglene.. Du kan jo allerede se i overskrifta at du ikke har gått mye på skole.. og grunnen til at du bør gå 9. før 10. er at du vet sikkert ikke hvordan en prøve eller etntamen fungerer engang. HAHAHAHAHAHA, du klarer ikke engang å skrive tentamen riktig. HAAAHAAAA. Du har hvertfall ikke gått på skole. Skal jeg fortsette å grave etter feil hos deg, eller? (må gjerne grave etter feil hos meg også, for jeg bryr meg ikke om hva fjortisser sier. ) Slurvefeil og skrivefeil er to foskjellige ting. Og tror du faan ikke at jeg skriver "faan" med vilje? Jeg tenkte det samme som deg rett før jeg posta innlegget, men så tenkte jeg at det er ingen som er så teit at de gidder å komentere skrivefeil i et "utropsord"... Og det er MYE verre å skrive feil i overskriften enn å skrive feil i et jævla.. eller jævela innlegg! Siden du er så godt igang med å pirke på trådstarter, nevner jeg i fleng: foskjellige faan komentere Endret 15. november 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Har 0 timer fravær siden sjuende og er på VG3 No offense, men du kan ikke være særlig skarp. Forsiktig med hva du sier. Hvis en gutt går på skolen og blir mobbet og skulker fordi han ikke vil bli plaget betyr ikke det automatisk at han er dum? Han kan jo ha 300 000 IQ uansett liksom. Og du fjortistryne som kommenterer skrivefeil hos trådstarter; Gå spill tennis i mjøsa eller les rettninglinjene. Endret 19. november 2008 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå