Gå til innhold

200 skole timer fravær .., whoho -.-

andri2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei, jeg prater om at du dropper hele skolen, du er en tapt sak.

Jeg i min periode på skolen hadde totalt 3 dager fravær ifra 8-ende til jeg var ferdig på VGS.

Og de 3 dagene var i sammenheng med en avkappet finger så var ikke akkurat frivillig.

Endret av Blink-182
Lenke til kommentar
Nei nei, jeg prater om at du dropper hele skolen, du er en tapt sak.

Jeg i min periode på skolen hadde totalt 3 dager fravær ifra 8-ende til jeg var ferdig på VGS.

Og de 3 dagene var i sammenheng med en avkappet finger så var ikke akkurat frivillig.

hva faen mener du med at jeg er en tapt sak? moren min døde i 6 klasse, og for litt siden døde faren min.. føler ikke at jeg har så mye og gå etter

Lenke til kommentar
Hva faen er vitsen med det innlegget? Kjøre sammvittighetskjør på en som allerede VEIT at han ikke har gjort det smarteste i verden? Helt idiotisk! Det er fryktelig kontraproduktivt og det veit du bare du tenker deg om

Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE!

Lenke til kommentar
Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE!

Ironi?

Men, uansett. Da jeg var ung var det vanlig å tilby en alternativ, praktisk rettet skolehverdag for de som slet med å passe inn, konsentrasjon, og lignende. Finnes ikke slikt lenger?

Endret av walløe
Lenke til kommentar

Ironi?

Men, uansett. Da jeg var ung var det vanlig å tilby en alternativ, praktisk rettet skolehverdag for de som slet med å passe inn, konsentrasjon, og lignende. Finnes ikke slikt lenger?

Ikke i særlig stor grad.
Lenke til kommentar
Lykke til som kebab-selger på Karl-Johan resten av livet ditt ;)

Respekter Babb-folk ;)

Tro meg, nå er det virkelig du som er irriterende, det er ikke vanskelig å forstå at han (trådstarter) sliter, og isteden for å begynne å grine over diskusjon.no så tar han det med et smil - Det er ihvertfall (litt) positivt ;)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan jeg hadde endt opp hvis jeg hadde mistet både mor og far på så kort tid, så tenk dere om to ganger før dere sier han er så mye mindre verdt en dere.

Mitt tips som jeg hadde gjort om jeg ikke hadde så mye å leve for er å trene som faen stikke i militæret asap å hvis ikke det var nok så melde meg i fremmedlegionen etter militæret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...