Kontorstol Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du kan prøve å få byttet skole da. Snakk med rådgiver etc på skolen du går på nå Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lykke til som kebab-selger på Karl-Johan resten av livet ditt Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Du sliter Men 8-9 er ikke noe farlig da, teller jo ikke en dritt uansett, bare sørg for å skjerpe deg til 10 Lover alt blir litt bedre når folk vokser ut av fjortisstadiet og blir mer voksne Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fy faen mora mi hadde drept meg hvis jeg hadde hatt 200 timer fravær. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 For meg er det umulig å skulke med mindre jeg later som jeg er syk. Og later jeg som jeg er syk 200 skoletimer vil sikkert moren min ha meg med til legen Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Dropp skolen og skaff deg en jobb. jeg venter på svar, skal kanskje få jobbe 3 dager med og rydde og vaske på toyota firmaet på grorud,, også skole 2 dager Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har 0 timer fravær siden sjuende og er på VG3 No offense, men du kan ikke være særlig skarp. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Nei nei, jeg prater om at du dropper hele skolen, du er en tapt sak. Jeg i min periode på skolen hadde totalt 3 dager fravær ifra 8-ende til jeg var ferdig på VGS. Og de 3 dagene var i sammenheng med en avkappet finger så var ikke akkurat frivillig. Endret 11. november 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Nei nei, jeg prater om at du dropper hele skolen, du er en tapt sak.Jeg i min periode på skolen hadde totalt 3 dager fravær ifra 8-ende til jeg var ferdig på VGS. Og de 3 dagene var i sammenheng med en avkappet finger så var ikke akkurat frivillig. hva faen mener du med at jeg er en tapt sak? moren min døde i 6 klasse, og for litt siden døde faren min.. føler ikke at jeg har så mye og gå etter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gratla. Neste mål er 300 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ja, det hjelper hvertfall ikke å være stolt av hva du gjør, fortsetter du sånn kommer du ikke langt her i livet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva faen er vitsen med det innlegget? Kjøre sammvittighetskjør på en som allerede VEIT at han ikke har gjort det smarteste i verden? Helt idiotisk! Det er fryktelig kontraproduktivt og det veit du bare du tenker deg om Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva faen forventer du at folk skal skriv i en slik tråd da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva faen forventer du at folk skal skriv i en slik tråd da? Gratla. Neste mål er 300 Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva faen er vitsen med det innlegget? Kjøre sammvittighetskjør på en som allerede VEIT at han ikke har gjort det smarteste i verden? Helt idiotisk! Det er fryktelig kontraproduktivt og det veit du bare du tenker deg om Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Ironi? Men, uansett. Da jeg var ung var det vanlig å tilby en alternativ, praktisk rettet skolehverdag for de som slet med å passe inn, konsentrasjon, og lignende. Finnes ikke slikt lenger? Endret 11. november 2008 av walløe Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Ironi? Men, uansett. Da jeg var ung var det vanlig å tilby en alternativ, praktisk rettet skolehverdag for de som slet med å passe inn, konsentrasjon, og lignende. Finnes ikke slikt lenger? Ikke i særlig stor grad. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lykke til som kebab-selger på Karl-Johan resten av livet ditt Respekter Babb-folk Men han tror jo han har gjort det smarteste i verden! Han er jo faan meg stolt.. men han kan faan ikke skrive! JÆVLEIG IRRITERENDE! Tro meg, nå er det virkelig du som er irriterende, det er ikke vanskelig å forstå at han (trådstarter) sliter, og isteden for å begynne å grine over diskusjon.no så tar han det med et smil - Det er ihvertfall (litt) positivt Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg vet ikke hvordan jeg hadde endt opp hvis jeg hadde mistet både mor og far på så kort tid, så tenk dere om to ganger før dere sier han er så mye mindre verdt en dere. Mitt tips som jeg hadde gjort om jeg ikke hadde så mye å leve for er å trene som faen stikke i militæret asap å hvis ikke det var nok så melde meg i fremmedlegionen etter militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå