Gå til innhold

200 skole timer fravær .., whoho -.-

andri2

Anbefalte innlegg

ja , nå har jeg fått mange dager fravær, mange timer. har regnet det ut, helt til det ble 200.. så si hva du vil. jeg er møkka lei skolen, klassen min. jeg klarer ikke sitte stille i timer , har søkt om og få jobbe 2 dager i uka og gå på skolen 3 dagre i uka. har søkt på internat, alternativ skole .. alt . men neida, bare fordi jeg ikke har noen sykdommer. trives absolutt ikke i klassen min , jeg blir hysjet på vis jeg slurper når jeg drikker fra vann flaska mi . sier ikke mer

Endret av andri2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8. ja... Da skjønner jeg hvertfall at du ikke liker deg på skolen.. verste fjortisfitte-helvete som finnes det veitu! Hehe; ) Det går over... ikke tenk på det.

dritt lei folkene der , jepp.. fjortisser , jeg gjør lekser og sånn . leser litt ekstra for og ikke skli helt ut .

Vet ikke helt hva du skal frem med i denne tråden? Du hadde tenkt på internat? Det hadde jo vært vanskligere en vanlig offentlig skolen. Strengere der.

Og ikke noe å være stolt over.

OT: Bor du i Ullensaker/Jessheim (Sand) ? Kan svare på PM

på internat får jeg møte nye folk , jeg bor i oslo bare så det er sagt

Lenke til kommentar
ja , nå har jeg fått mange dager fravær, mange timer. har regnet det ut, helt til det ble 200.. så si hva du vil. jeg er møkka lei skolen, klassen min. jeg klarer ikke sitte stille i timer , har søkt om og få jobbe 2 dager i uka og gå på skolen 3 dagre i uka. har søkt på internat, alternativ skole .. alt . men neida, bare fordi jeg ikke har noen sykdommer. trives absolutt ikke i klassen min , jeg blir hysjet på vis jeg slurper når jeg drikker fra vann flaska mi . sier ikke mer

btw, jeg er fuckings stolt :w00t:

For du er et problembarn :p

Lenke til kommentar

btw, jeg er fuckings stolt :w00t:

For du er et problembarn :p

kanskje, kanskje ikke ^^

Lenke til kommentar

Er 1. til 9. klasse kjedelig i det hele tatt? Åssen blir du skole-lei før slutten av 10. egentlig? Man gjør så og si ikke en dritt på skolen før eksamens tida i 10. klasse. Sjøl begynner jeg å bli lei av skole etter 11 år. (Går i 2.) Så derfor blir det lære på meg neste år, om jeg får plass. :D

Lenke til kommentar

Trådstarter.. Før du dropper helt synes jeg du kan lære deg orddelingsreglene.. Du kan jo allerede se i overskrifta at du ikke har gått mye på skole.. og grunnen til at du bør gå 9. før 10. er at du vet sikkert ikke hvordan en prøve eller etntamen fungerer engang.

Lenke til kommentar

Om han ikke egentlig har noen intresse av skole kan han vel like godt droppe det og skaffe seg en jobb. Et akademisk liv er ikke for alle *ser nedlatende på trådstarter*.

Neida, men om du ikke føler for skole bare skaff deg en jobb. Like greit, man får godt betalt for det i Norge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...