Venerable Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du en dag skal lage noe mat som involverer å skjære opp chilli. Du setter deg ned for å spise maten mens du f.eks ser en film. Og etter på har planer om å lufte generalen. For guds skyld IKKE GJØR DET. Vaske hendene først og få vekk alt chillirelatert. Ellers vil du angre kraftig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 :!: Haha, good to know Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Puh, takk for at du sa ifra Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Må nesten le nå :!: . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Å gud, det var like før! Takk for advarselen! Lenke til kommentar
andri2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 lol genialt, fikk en tyggis i busken her om dagen.. måtte desverre klippe den, og har klødd meg så hardt at det blør neida, var en fleip Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hahahahahahaha Hadde virkelig toppet seg med at du klødde deg i øynene Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 det er hovedregel nummer 1 med chilli da, alltid vask hendene etter du har kutta det!! Det er sterke saker så, svir flere steder Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er heller ikke nokk med en vask. Jeg kutta chili og det svidde, lukta og smakte chili under neglene i minst en ukes tid. Btw, det er da ikke bare et tips til gutter, jenter kan vell grave dem også Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Deoderant oppi *** er heller ikke deilig. Var populært i garderoben på skolen tidligere.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Det er heller ikke nokk med en vask. Jeg kutta chili og det svidde, lukta og smakte chili under neglene i minst en ukes tid. Btw, det er da ikke bare et tips til gutter, jenter kan vell grave dem også Sant så sant. Er vel enda verre for dem egentlig. Merkelig at jeg ikke tenkte på det tidligere. Kanskje underbevistheten min fremdeles har den gamle oppfattningen om at jenter ikke gjør det. Endret 10. november 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 har du erfaringer med dette Venerable? Korleis du får det til er eg imponert over :!: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Nei jeg var heldig og skulle bare flytte litt på den. Det var da jeg merket det. Men det kunne som sagt gått veldig galt ja Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hehe... heldig du då Kunne jo gått skikkeleg gale dette Men eg er glad eg ikkje hakker så mykje chilli då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå