Gå til innhold

Ny hund i hus!

TEE

Anbefalte innlegg

Var og hentet hund i dag! :D

Nero er en 50/50 Schæfer/Rottweiler fra to sunne og sterke foreldre. 10 uker gammel, nesten ferdig hustrent (regner med at det blir et par dammer som må tørkes opp, men han sier allerede i fra når han må ut) og har i kveld blitt kost nesten ihjel av meg og fruen :)

Og selvfølgelig, ingen valpetråd uten bilder:

DSC00013.JPG

DSC00015.JPG

DSC00017.JPG

DSC00023.JPG

Nå er det 2 ukers ferie med hustrening og basis sitt, ligg og innkalling som gjelder :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åå! Gratulerer så mye! For et sjarmtroll :):) Gled dere mye over tiden som valpeeiere og ikke la litt unoter ta knekken på gleden. Er dere erfarne med hund fra før? Hilsen mopseeier.

Det er første gang kona er med på ansvaret for en valp, men selv har jeg alltid hatt en hund i huset, bortsett fra de siste 5 årene. Har hatt både renrasede fra valpestadiet og voksne omplasseringshunder som kom med rasen satt til "ukjent blanding" :)

Dette lille beistet reagerer allerede på "sitt" og "ligg" og sier fra når han må ut, så det blir nok ikke store problemer med å få han "ferdig trent". Setter det i " siden jeg vet at man aldri blir ferdige med treningen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...