eflas Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Svette er jo bare vann som pipler ut fra huden for å avkjøle kroppen. Kan ikke se at det er noen nødvendighet for å redusere flesk som du sier. Hvis du ikke svetter når du trener i normal romtemperatur, drikker du for lite væske og må drikke mer. Hvis du derimot tar en joggetur ute på vinterstid i shorts og t-skjorte og lite så er nok det normalt. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Svette er for å avkjøle kroppen ja...måkke renne svette av deg for at du skal kjøre bra kardio Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 svetting er svært induviduelt.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hva mener du med det? alle svetter ikke like mye Lenke til kommentar
War Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Svette avkjøler kroppen, trenger du ikke avkjøling svetter du heller ikke. Trener du i -71C på svalbar svetter du ikke. Mener du egentlig om du må ha et tempo som gjør at man svetter? Det har isåfall ikke noe med svette eller ikke å gjøre. Det er heller en anbefalt puls man kan ligge på for best utnyttelse osv. Hvordan er en fin måte å få vekk fett % påå magen da? Man reduserer fettet på hele kroppen , man kan ikke punktredusere. Det forsvinner også sist på magen pga man har flere alfa- enn beta-reseptorer på gjenstridige fettreserver. Grunnen er at blodsirkulasjonen er dårligere i fettceller med flere alfa- enn betareseptorer, så selv om fettet går ut av cellene på samme måte er det vanskeligere å frakte cellene bort så de frie fettsyrene kan forbrennes som energi. Endret 17. november 2008 av War Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 nå er det veldig forskjell på folk som svetter, iog med at det finns kurer som kan hjelpe folk som svetter mye. kompisen min svetter så og si aldri, vi kan løpe likt og ha så og si samme puls, men svetter myye mindre, nesten unaturlig lite. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 nå er det veldig forskjell på folk som svetter, iog med at det finns kurer som kan hjelpe folk som svetter mye. kompisen min svetter så og si aldri, vi kan løpe likt og ha så og si samme puls, men svetter myye mindre, nesten unaturlig lite. men har ikke noe med hva dere forbrenner å gjøre....svette er ikke lik forbrenning...virka som om kanskje det var det som var spm her ? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Knebøy og markløft. støtter den, merker det mer i bøy enn i mark, men mest i de nederste trener man magen når man tar knebøy? er ikke det en øvelse for lårene? :S Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Knebøy\markløft og flere andr øvelser er såkalte baseøvelser, dvs øvelser hvor du bruker mange muskelgrupper på en gang. Både markløft og knebøy er øvelser hvor man må bygge opp stort buktrykk når vektene begynner å bli tunge. For å få tilstrekkelig buktrykk\stabilisering av ryggen må magemusklene jobbe som f... Aktiveringen av muskler i magen\korsryggen vil ofte være langt høyere enn hva man får i søppeløvelser som sit-ups etc Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 nå er det veldig forskjell på folk som svetter, iog med at det finns kurer som kan hjelpe folk som svetter mye. kompisen min svetter så og si aldri, vi kan løpe likt og ha så og si samme puls, men svetter myye mindre, nesten unaturlig lite. hm, jeg har hørt at mye svetting kommer av god form, jeg... at kroppen er i godt stand og er i orden og sånt, tror jeg da, men jeg har hørt av mange treningsnarkomane at svette kommer av god form Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Knebøy\markløft og flere andr øvelser er såkalte baseøvelser, dvs øvelser hvor du bruker mange muskelgrupper på en gang. Både markløft og knebøy er øvelser hvor man må bygge opp stort buktrykk når vektene begynner å bli tunge. For å få tilstrekkelig buktrykk\stabilisering av ryggen må magemusklene jobbe som f... Aktiveringen av muskler i magen\korsryggen vil ofte være langt høyere enn hva man får i søppeløvelser som sit-ups etc makes sense, jeg kjente det aldri i magen før nå, og det var nå jeg innførte benkpress og knebøy! Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Oh shit! De øvelsene fra den filmen er sjuke, dauer jo etter 3 øvelser!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå