Gå til innhold

Mest effektive måten å trene magemuskler?!

Anbefalte innlegg

som emnetittelen sier er jeg ute etter å vite hvilke måte som er mest effektiv å trene på når det gjelder å trene magemuskler? JEg har hørt at gymball er ett bra hjelpemiddel i mange treningsøvelser, spesielt trening av magemuskler, men jeg har ikke anelse hva jeg skal gjøre, noen tips?

Ellers trener jeg :

3x 10-30 situps, 3x10-30 crunches annenhver dag (der dag 2 er slappe av)

trenger tips til å optimalisere treningen min, og øvelser om jeg kan trene magemuskler ved bruk av gymball. Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott! takker for hjelpen! Den youtube filmen, er øvelsene han bruker effektive ?

Jeg har lært om du ikke spiser etter trening blir ikke musklene større, tvert imot. hvilke mat og drikke burde jeg få i meg etter trening, for å få størt utbytte i muskelbygging ? Banan + melk? trenger litt tips, er sånn passe blank på dette.

Lenke til kommentar
Flott! takker for hjelpen! Den youtube filmen, er øvelsene han bruker effektive ?

Jeg har lært om du ikke spiser etter trening blir ikke musklene større, tvert imot. hvilke mat og drikke burde jeg få i meg etter trening, for å få størt utbytte i muskelbygging ? Banan + melk? trenger litt tips, er sånn passe blank på dette.

det stemmer ikke helt, men det er bra og få i seg raske carbs etter trening, f.eks en banan ja

Lenke til kommentar

Jeg kan underskrive at den er effektiv. Jeg kunne se six-packen etter en uke hvis jeg stramma magemusklene. Bruk den ;) Ta den så ofte du føler for det om dagen... Jeg tar den 3-4-5 ganger om dagen etter om jeg har tid eller ikke. Og hvis du ikke føler deg klar etter programmet, tar du det igjen. Og hvis du får vondt i absene (som du får etter å ha tatt den lenge nok), er du hvertfall ferdig med den økten. Men du trenger jo selvfølgelig ikke holde på så lenge hver gang

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar
Om det er 6pac du vil ha så er det å redusere fettprosenten som får fram det. Alle har 6pac under fettet men du kan øke volumet ja.

Sant det.. Jeg skrev det for å bekrefte at det ER effekrivt ;) Men noe redusering av fettprosenten er helt klart vanskligst nå som det går mot vinter.

Endret av Ccconker
Lenke til kommentar

Jeg syns beste mageøvelsen er helt klart nedtrekk med tau stående på knærna. Kan noen forklare meg vitsen med å ta 30-40 reps på mage når man tar alt fra 5-12 på alle andre muskelgrupper. Magemusklene er vel ikke en egen helt spesiell type muskel som ikke fungerer på samme måte andre muskler ?? Ville vel ikke kjørt f.eks biceps 2 dager på rad, men ser nok av folk som trener mage hver eneste dag de trener....merkelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...