13375k1133z Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 som emnetittelen sier er jeg ute etter å vite hvilke måte som er mest effektiv å trene på når det gjelder å trene magemuskler? JEg har hørt at gymball er ett bra hjelpemiddel i mange treningsøvelser, spesielt trening av magemuskler, men jeg har ikke anelse hva jeg skal gjøre, noen tips? Ellers trener jeg : 3x 10-30 situps, 3x10-30 crunches annenhver dag (der dag 2 er slappe av) trenger tips til å optimalisere treningen min, og øvelser om jeg kan trene magemuskler ved bruk av gymball. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Link 1 Link 2 Spørs egentlig hvor hardt du satser / hva du vil jobbe med. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 http://www.youtube.com/watch?v=hdbQXSBrttA...=1&index=20 ... effektivt! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Knebøy og markløft. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kan ikke si jeg merker så mye på magen på mark Kanskje litt på knebøy Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Knebøy og markløft. støtter den, merker det mer i bøy enn i mark, men mest i de nederste Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Flott! takker for hjelpen! Den youtube filmen, er øvelsene han bruker effektive ? Jeg har lært om du ikke spiser etter trening blir ikke musklene større, tvert imot. hvilke mat og drikke burde jeg få i meg etter trening, for å få størt utbytte i muskelbygging ? Banan + melk? trenger litt tips, er sånn passe blank på dette. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Her er det snakk om nok kalorier først. Prøv Energiforbruk Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Flott! takker for hjelpen! Den youtube filmen, er øvelsene han bruker effektive ? Jeg har lært om du ikke spiser etter trening blir ikke musklene større, tvert imot. hvilke mat og drikke burde jeg få i meg etter trening, for å få størt utbytte i muskelbygging ? Banan + melk? trenger litt tips, er sånn passe blank på dette. det stemmer ikke helt, men det er bra og få i seg raske carbs etter trening, f.eks en banan ja Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Flott! takker for hjelpen! Den youtube filmen, er øvelsene han bruker effektive ? Jeg kan underskrive at den er effektiv. Jeg kunne se six-packen etter en uke hvis jeg stramma magemusklene. Bruk den Ta den så ofte du føler for det om dagen... Jeg tar den 3-4-5 ganger om dagen etter om jeg har tid eller ikke. Og hvis du ikke føler deg klar etter programmet, tar du det igjen. Og hvis du får vondt i absene (som du får etter å ha tatt den lenge nok), er du hvertfall ferdig med den økten. Men du trenger jo selvfølgelig ikke holde på så lenge hver gang Endret 11. november 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
War Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Om det er 6pac du vil ha så er det å redusere fettprosenten som får fram det. Alle har 6pac under fettet men du kan øke volumet ja. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Om det er 6pac du vil ha så er det å redusere fettprosenten som får fram det. Alle har 6pac under fettet men du kan øke volumet ja. Sant det.. Jeg skrev det for å bekrefte at det ER effekrivt Men noe redusering av fettprosenten er helt klart vanskligst nå som det går mot vinter. Endret 11. november 2008 av Ccconker Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan er en fin måte å få vekk fett % påå magen da? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 trene cardio, løping, sykling o.l, og du må forbrenne på hele kroppen, punktforbrenning fungrer ikke. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Flott, er det noe som må endres med kosthold ? er ikke den sunneste.. KAnskje lurt å spise mye fisk, kylling, generelt mat med lite fett? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hele greia er å ligge i kcal underskudd, spise mindre enn du forbrenner. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Eller rettere sakt: forbrenne mer en du spiser. Høres tryggere ut. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 En ca regel for en kg i uka er kutt 500 kcal i kosten og tren for 500kcal pr dag = ca 0,7Kg i uka 3-4kg mnd. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg syns beste mageøvelsen er helt klart nedtrekk med tau stående på knærna. Kan noen forklare meg vitsen med å ta 30-40 reps på mage når man tar alt fra 5-12 på alle andre muskelgrupper. Magemusklene er vel ikke en egen helt spesiell type muskel som ikke fungerer på samme måte andre muskler ?? Ville vel ikke kjørt f.eks biceps 2 dager på rad, men ser nok av folk som trener mage hver eneste dag de trener....merkelig... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 men er det nødvendig å svette for å redusere flesk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå