Ragugo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) når jeg spiller noen.. uansett hvilket spill.. så blir ting sånn transparant.. eller man ser på en måte dobbelt.. bare ikke helt om dere kjønner. Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Wow Bilde 1 Wow Bilde 2 Wow Bilde 3 Her er hvordan jeg ser login screenet. Og her er hvordan det blir når jeg tar screenshots. Noen som har peil på hva grunden er. prøvd driverne fra ati. 8.10 8.9 og 8.8 (bildene er tatt i 8.8) og jeg ser ingen forsjell uansett. Specs i Signaturen. Windows XP Pro 32bit SP3 bildene er tatt med en Nokia 5610 siden Printscreens blir perfekte. og ja. det er samme hva om jeg prøver windowmod eller fullscreen. ;( etter å endelig fått det integrerte skjermkortet til å virke.. har jeg da funnet ut at det er akkurat samme feil der.. Ingen som har en ide om hva som er feilen? eller må jeg se meg tvunget til å reinstallere.. igjen.. ;( Endret 12. november 2008 av Ragugo Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ser ikke ut til å klare å få fiksa det. Prøvd alt jeg kan tenke meg. det rare er jo at bilder/filmer og alt anna.. ser jeg perfekt.. bare ingen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå