sinnaelgen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 jeg har problemer ved redigering av et redigert regneark i open ofice. problemet er at når når et regneark er åpnet og endringen skal lagres så ert det noe som går galt og arket kan ikke lagres med det samme navnet. det går fint å lagre det med et annet navn . jeg hadde lignende problemer da jeg brukte turbodelphi og koden skulle lagres. her kom det etter noen lagringer. foreløpig så har jeg ikke noen ide hva det kan være Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Kva er det som går gale? Får du feilmelding? I so fall, kva seier feilmeldinga? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 nå viste de seg at alle dokumentene ble laget på c disken min . jeg ville helst ha dem på et annet område. jeg fan ut i instilngen at alle stier pekte til et område på c disken d.v.s hvor all dataen lagres. da de ble endret til et annen område så forsvant feilmelding , og det fungerte. feilmelding fortalte bare at noe gikk galt, og dokumentet kunne ikke lagres . det pussige var at jeg kunne lagre nye dokumenter der. det må være noe med plassen på disken å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå