Zabre777 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg har hatt en Mist 500 Watts PSU (BHE12) i noen år nå. Den har fungert bra inntil i sommer da jeg begynte å få rare oppstartsfeil og heng. I dag tok den sikringene på hybelen, gav fra seg en flott lyd og gnistene stod ut bak. Er det stor sannsynlighet for at andre komponenter i PC'en har fått seg en smell? Regner med at dette er en reklamasjonssak, så skal kontakte microplex i morgen. Den er ikke åpnet, selv om det var fristende. Dersom strømforskyningen har tatt livet av andre komponenter, kan jeg da kreve å få dem erstattet? Jeg tar gjerne imot en anbefaling på ny PSU. Håper på å få tak i en som holder litt lenger enn et par år. Den bør være på 500W eller mer, være så stille som mulig og være av god kvalitet. Tror ikke jeg svir av mer enn 1000,- Takk for hjelpen, Henning Endret 9. november 2008 av Zabre777 Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Dersom garantien fortsatt gjelder har du en god sak i forhold til erstatning for andre ødelagte komponenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå