Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst]Hjelp! Omskjære meg?

C92

Anbefalte innlegg

Sliter med altfor løs, utvidet og slapp forhud. Får plass til mange fingre under forhuden, mens den er trukket over pikkhue i erigert tilstand. Dette er plagsomt, ballehårene kommer innunder forhuden når jeg har slapp. Dette er bare et av mange irriterende ting som skjer. Lurer på om noen vet om det kan la seg gjøre å omskjære vekk forhuden? Og er det hos en lege isåfall? Jeg er 16 år. Hva bør jeg gjøre hvis dette er noe jeg finner ut av at jeg vil gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville tatt kontakt med en lege.

Sammen må dere avgjøre hva som er best. Om dere bare skal stramme inn forhuden, eller kutte den vekk helt. Hvis kjønnshår er plagsomt, så går det jo ann å barbere vekk litt? Angående lege. Finn ut hvem du har som fast lege. Sett opp time. Han gir deg en henvisning til en hudkirurg etterpå.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Jeg ville tatt kontakt med en lege.

Sammen må dere avgjøre hva som er best. Om dere bare skal stramme inn forhuden, eller kutte den vekk helt. Hvis kjønnshår er plagsomt, så går det jo ann å barbere vekk litt? Angående lege. Finn ut hvem du har som fast lege. Sett opp time. Han gir deg en henvisning til en hudkirurg etterpå.

Han gir nok henvisning til urolog. For trådstarter er det ikke noe å lure på, kontakt fastlegen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...