Rune S Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er det lenge til gamer-forumet får nytt disign? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det er et fint forum men det er litt irriterende somme steder... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tja. Det er litt styr å få det gjort, og nå jobber vi med et helt nytt design for hele Gamer.no, så vi er litt usikre på om det er verdt brydderiet. Fordelen med å ha forumet som det er nå, er at det får en større bredde. Hvis forumet skal implementeres tilbake i Gamer.no, som tidligere, blir det mye smalere. Men jeg vet ikke helt hva dere brukere ønsker. Vil dere ha et smalt forumet med Gamer.no-menyer på hver av sidene, eller vil dere ha et forum i full bredde, men implementert i Gamer.no-designet ved at det er logo og meny på toppen? Det er et fint forum men det er litt irriterende somme steder... Hva mener du? Somme steder? Lenke til kommentar
amilo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Noen steder får jeg ikke se mine innsendte meldinger, må gjennom en annen meny. Men det er ikke et så stort problem Ha et bredt forum... Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Noen steder får jeg ikke se mine innsendte meldinger, må gjennom en annen meny. Okai, men det har strengt tatt ingenting med forumdesignet å gjøre. Såvidt jeg har sett har det problemet blitt besvart i en annen tråd relatert til emnet. :-) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis du ønsker nytt design, så har du jo allerede en del å velge mellom for å få litt variasjon. Ellers synes jeg ikke det er nødvendig. Forumet fungerer godt ellers også, selv om jeg savner den "Siste meldinger" litt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ellers synes jeg ikke det er nødvendig. Forumet fungerer godt ellers også, selv om jeg savner den "Siste meldinger" litt. http://forum.gamer.no/late.php?cat_id=2&antall=200 Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 bare så det er sagt er det mulig å velge template du vil bruke også. Dette endrer designet noe, men vet ikke om det fikser problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå