FeddeLeGrand Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Heisann folkens Julen nærmer seg med stormskritt, kidsa går rundt og drikker julebrus allerede. Det var da jeg kjørte forbi smart club og så juletrær i vinduene, jeg kom på at svarte jeg må kjøpe julegaver til folk Meeen siden lommeboka er skrapa for penger, og jeg ikke har noen fast inntekt, tenkte jeg å gjøre det enkelt og rimelig billig. Ideen min er å kjøpe masse t-skjorter fra internett hvor jeg skriver på egen tekst/ interne vitser hvor det f. eks står: "sjenk dem fulle, og voldta dem" (utsagn fra en kompis), eller: "....fordi fettern min sa det". Har også tenkt på å skrive på t-skjortene til de nærmeste i familien om ting som hinter til at jeg er best (ikke no selvdigger, just for fun) f.eks: "I <3 my brothah" eller: "sønnen min vet best". Hva syns folka om ideen? trash eller ikke? Kom gjerne med forslag til hva det kan stå på t-skjotene Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Den middelmådige overkroppen i avataren din distraherer meg. Litt mer hår så hadde det vært nicenice. Den ideen din var ganske god. Jeg hadde likt å få en slik gave. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Jaja spurte ikke om tilbakemelding på den, men hår er underveis believe me Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jula begynner for tidlig.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg syns det virker som en morsom ide, men det kan selvfølgelig ikke garanteres at man får vennlige reaksjoner hvis det står "..sjenk dem fulle og voldta dem" Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Tenker du på folk som ser t-skjorten, eller han som har den på? Tenkte kanskje å gå for noe litt enklere på den t-skjorten...: "sjenk - voldta", eller "sjenk, og voldta" i gåseøyne med pil opp til hodet også hvis det er mulig å få til ^^ Bare for moroskyld seff Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tenker du på folk som ser t-skjorten, eller han som har den på? Tenkte kanskje å gå for noe litt enklere på den t-skjorten...: "sjenk - voldta", eller "sjenk, og voldta" i gåseøyne med pil opp til hodet også hvis det er mulig å få til ^^ Bare for moroskyld seff Tenke selvfølgelig på folk som ser tskjorten Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Okey, nei tror ikke jeg skal ta stilling til folk som kan bli provosert av å se t-skjorten Det er jo selvfølgelig en spøk, hvis noen tror noe annet får de gjøre det Flere meninger anyone? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (...) f.eks: "I <3 my brothah" eller: "sønnen min vet best". Haha, pappa må få en sånn Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sønnen min er best, rett og slett! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Mye bra på tshirthell.com Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er strålende gaver! Og den kroppen på avataren kunne trengt litt tøy. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Og den kroppen på avataren kunne trengt litt tøy. Hva med en T-skjrote med artig tekst? Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) vil ikke ha på meg t-skjorte, men artig tekst er lagt på Bestiller t-skjortene fra www.123tee.com, veldig bra side, finnes tusenvis av forkskjellige pre-made designs man kan legge på, samt at man kan skrive egen tekst og endre farge osv... har nå laget 12 tee's, blir en bra jul edit: er bilde forandret? er ikke det hos meg, men er det på forhåndsvisningen :S Endret 14. november 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Tror det hjelper om du trykker F5. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 nei, er ikke så nuub da kanksje bildet er for stort... dritt grense ass Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Godt mulig du ikke er så noob, men det hender det hjelper å oppdatere siden hvis avataren din ikke er oppdatert. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 men nå er det fiksa, kom etterhvert tydligvis Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ufattelig dyrt for en t-skjorte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå