hermsty Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har netopp kjøpt Sapphire Radeon 9700 nonpro kort. Jeg lurer på hvordan jeg kan overklokke det til Radeon 9700 Pro. Jeg har hørt at det er mulig uten mange komplikasjoner. Jeg har funnet et program som kan flashe BIOS til kortet og har lasta ned Rivatuner, men det funker ikke. Jeg har også hørt at man ikke trenger å flashe BIOS og at Sapphire har lagt med et overklokkingsprogram. Kan noen gi meg en detaljert beskrivelse om hvordan jeg overklokker kortet? Lenke til kommentar
zup Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg brukte BIOS og flash fra denne siten og det funket fint : http://www.3dchipset.com/bios/index.php Bestille BGA ram sinks og få kjølt ned rammen på kortet. Nå kjører jeg Sapphire Radeon 9700np fra www.mpx.no på 290/310, men var greit oppe i 300/315 men fikk noen artifacts. Står Samsung på rammen, og jeg har rimmelig bra luft kjøling i kabinettet. Skal test ut mer og få kortet opp i seriøs hastighet når alle eksamene er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå