Bister Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva slags RAMbrikke sitter det i denne pcen? Noen som har satt inn 2GB? Isåfall hvilke brikke kjøpte dere? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Satt en Apacer 1GB PC2-5300 CL5 i min 1000H. Kjøpte da en: slik. Funka fett Lenke til kommentar
iskya Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Dere som har oppgradert fra 1gb til 2gb minne: merka dere noen forskjell? Har inntrykk av at det som evt. gjør den treig er atom-prosessoren, og at det ikke blir så mye forskjell ved bare å sette inn mer minne.. Har en intel core duo pc hjemme med 1gb minne og den er jo kjemperask.. Nå venter jeg på at min eee 1000h skal komme i posten (det tar sin tid! hehe) og er veldig nysgjerrig på hvor rask/treg den er.. Altså: forskjell mellom 1gb og 2gb ram? Og: hvordan oppleves atom-prosessoren i praksis? Den har jo ganske lav cache, og virker ikke noe særlig bedre enn en celeron-prosessor med klokkehastigheter på under 1gHz ifølge det jeg har lest på nettet... Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) det er kun 1 slot sodimm ddr2 667mhz minne på denne som er opptatt med 1gb allerede muchacha: du starter programmer osv opp fortere med 2gb + harddisken blir mindre belastet som random access memory "RAM" Endret 19. februar 2009 av Game-master Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 hey jeg har klart og rote bort dvd recovery plata mi og lurer på om hvor jeg kan skaffe en ny (evt ftp eller slik) Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) recovery cd inneholder os til ms, derfor kan ingen lage kopi av os og legge det ut på nett. har du mistet det så er det din feil. men du kan bestille ny på www.asusparts.eu Endret 17. mars 2009 av Game-master Lenke til kommentar
daktaphil Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Noen som har funnet en annen PC veske enn den som følger med til denne PCen? Skal forresten snart oppdatere til 2gb minne, blir spennende om jeg kan se forskjell på hastigheten. Lenke til kommentar
Thomas_st Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har denne. Billig og funker bra, med eget rom for lader etc. Den er laget i omtrent samme materiale som den som følger med maskinen. Jeg ville kanskje hatt noe litt mer solid - som gir litt mer beskyttelse. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har selv gått i innkjøp av en Asus Eee 1000H, vurderer nå å bruke Windows 7 som OS. Noen som har prøvd? Flyter det bra på denne PCen og hvordan er det med drivere? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har ikke prøvd, men det er flere som har prøvd. Virker som om det funker greit. Link. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har nå optimalisert Pcen helt til det ytterste. Er vel ikke stort mere jeg kan gjøre med den. Synes egentlig ytelsen på denne pcen er overaskende bra. Har også bestilt en ram brikke på 2GB + ekstern DVD-rom. Men er det noen som har fått 1080p filmer til å kjøre laggfritt? Jeg har selv problemer med å få den til å kjøre rent. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva har du gjort får å optimalisere den? Er det noe grunn for å gå for 1008HA kontra 1000HE? Annet enn at 1008HA er litt mindre i fysisk størrelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå