CorporalClegg Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Batteritid kvalitetsfølelse og brukervennlighet. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sitter også på gjerdet mellom denne og MSI Wind'en. At denne har 802.11n har ikke noe særlig å si før om en stund? Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som har våget å prøve å montere inn touchscreen på sin 1000h? det ser rimelig heftig ut. Vurdere det om jeg finner en skikkelig guide. Hvis noen har gjort det, så si ifra Forresten, ser på youtube at spill som WoW og need for speed funker på 1000h, noen som har prøvd noen spill på den? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Sitter også på gjerdet mellom denne og MSI Wind'en. At denne har 802.11n har ikke noe særlig å si før om en stund? N har bedre rekkevidde, og om du har en NAS-disk eller server er N en enorm fordel. Er det noen som har våget å prøve å montere inn touchscreen på sin 1000h? det ser rimelig heftig ut. Vurdere det om jeg finner en skikkelig guide. Hvis noen har gjort det, så si ifra Forresten, ser på youtube at spill som WoW og need for speed funker på 1000h, noen som har prøvd noen spill på den? Brukeren Ståle har prøvd dette, (tror jeg) du får sende en PM. Trackmania går fint. Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva I ALL VERDEN er forskjellen på Asus Eee 1000 og 1000H?? Begge har jo like stor harddisk og alt er likt på datakjeden.no. Eneste jeg ser er at det kanskje er noe forskjell på skjermen? Om noen vet.... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hva I ALL VERDEN er forskjellen på Asus Eee 1000 og 1000H?? Begge har jo like stor harddisk og alt er likt på datakjeden.no. Eneste jeg ser er at det kanskje er noe forskjell på skjermen? Om noen vet.... Da har datakjeden.no feil i sin produktopplysning. 1000 har 40GB SSD. 1000H har 160GB tradisjonell HDD Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva I ALL VERDEN er forskjellen på Asus Eee 1000 og 1000H?? Begge har jo like stor harddisk og alt er likt på datakjeden.no. Eneste jeg ser er at det kanskje er noe forskjell på skjermen? Om noen vet.... Da har datakjeden.no feil i sin produktopplysning. 1000 har 40GB SSD. 1000H har 160GB tradisjonell HDD men det står da på asus sin hjemmeside at disse er like når det gjelder harddisk, men at det er visst en annen forskjell jeg ikke kan fatte Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har rett, bareles her. Endret 5. februar 2009 av ravii Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fikk denne i dag og må si meg fornøyd så langt. Ingen pikselfeil, alt ser ut til å funke. Eneste irriterende var at jeg ønsket meg 2 gb RAM, og det sa jeg i sjappa. "Å ja" sa fyren og solgte meg en "ekstra 1 GB-brikke". Skulle visst sjekka hvor mange minnemoduler det var plass til selv, ja... Kjøpte min hos netshop og ville også ha 2Gb med ram, så trykket på tilbehør og bestille den ene minnebrikken som stod der, en kingston 1gb brikke. Stor skuffelese da jeg oppdaget sviket......bare en socket. Noe som btw ikke står nevnt noen steder, med andre ord en at den støtter 2 GB. De ville at jeg skulle fylle ut ett skjema og faktisk selv betale for frakten noe som ville gjort det ubrukelige minnet enda dyrere for meg...koster jo tross alt knappe 150kr. Så nå ligger det på en hylle mens jeg har bestillt nytt fra komplett. Prøvde kundesupport hos netshop, men er jo bare køsitting og det gidder jeg ikke, sendt mail til de, men får bare noen korte svar som overhodet ikke hjelper meg med noenting. Så har bestemt meg at inntil videre så bruker jeg komplett, de har isåfall service selv om utsendingene ikke alltid går like fort. Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sitter også på gjerdet mellom denne og MSI Wind'en. At denne har 802.11n har ikke noe særlig å si før om en stund? Har også 6 cellers batteri, noe som ble avgjørende for meg. MSI Wind er jo en mye finere maskin å se på men har bare 3 cellers batteri og 802.11g Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sitter også på gjerdet mellom denne og MSI Wind'en. At denne har 802.11n har ikke noe særlig å si før om en stund? Har også 6 cellers batteri, noe som ble avgjørende for meg. MSI Wind er jo en mye finere maskin å se på men har bare 3 cellers batteri og 802.11g Jepp 6 celler veier nok tyngst for meg og. 802.11n er jeg usikker på hvor mye vil bety for meg. Endret 5. februar 2009 av rontonic Lenke til kommentar
Lurifaxx1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 tror overall Asus Eee 1000H er et bedre valg enn MSI når det kommer til pris. Vipper jo fort mot 4300 om du skal kjøpe et 6 cells batteri til MSI'en. Men vurderer å vente på den nye med touchscreen til Asus, evt montere selv på 1000H. Det ser jo bare helt herlig ut å ha til å scrolle med og bruke til internett surfing når du ikke har mus på siden. Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 1000HE virker jo slett ikke dum! Hvis det stemmer at batteritiden begynner å krype mot 10 timer, er det jo en svært attraktiv student-PC. Tror dere utsagnene til Asus her er til å stole på? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er det mulig å få den hvite versjonen med norsk tastatur på nettet no? Eller kan none gi meg en link til den svarte med norsk tastatur? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Regner vel med at alle de som selges i norske nettbutikker har norsk tastatur. Men skal ikke si sikkert. Bestile hvertfall min fra Computer City tidligere i dag, gleder meg til å få den Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har brukt hele helga på å finne meg en 10 til 13,3" PC, akurat nå så har jeg havnet på Asus Eee PC 1000H Go med 3G (wwan) i tillegg til alt det andre. Ser at dere antyder at 1000HE kommer også, kanskje man skal vente..... http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=103307 Bra tråd forresten. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Sitter også på gjerdet mellom denne og MSI Wind'en. At denne har 802.11n har ikke noe særlig å si før om en stund? Se første post. Lenke til kommentar
curiousx Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sitter også på gjerdet mellom denne og MSI Wind'en. At denne har 802.11n har ikke noe særlig å si før om en stund? Se første post. Kan bekrefte at det i spec for min MSI Wind U100 står: Nettverk: Innebygget 10/100 LAN , innebygget 802.11b/g/n WLAN Card med Bluetooth (Intet innlegg for MSI-maskina, og betyr ikke noe for meg, men ser at en del er opptatt av dette. Har ikke testet dette selv). Hovedforskjellen blir batteriet som følger med: MSI Wind 2200 mAh, 3 celler ASUS 1000 H 6600 mAh, 6 celler Disse tallene gjelder mine maskiner kjøpt i løpet av de siste par mnd. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Slik det ser ut nå så blir det en Asus Eee PC 1000H Go, men det jeg finner ut av informasjon på nettet så er jeg i tvil om .....1000H "GO" har BT kommunikasjon. Kan dere bekrefte at "GO" utgaven har BT? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som har lyst å finne en hvit Asus EEE 1000H for meg med norsk tastatur? Alle nettbutikkene eg har vært innom har vært tom -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå