Gjest Slettet-TWeNNiv Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Da var det omsider slutt for denne gang. Mitt stødige Asus GeForce 6600 256MB Silencer klarer ikke lenger brasene, og det er på tide å oppgradere. Jeg har egentlig blitt veldig godt vant med at det ikke er en bråkete vifte på skjermkortet, det er nok av bråk fra før, så jeg har lyst til å fortsette med vifteløst skjermkort (og ved neste korsvei blir det nok kutt i vifter på mye annet og ). Det umiddelbare formålet er å kunne kjøre Red Alert 3 rimelig greit, men jeg har lyst å være litt fremtidsrettet i hvertfall, så litt opp fra "akkurat nok" hadde vært best. Kortet skal inn i en Arctic Cooling Silentium T3 kasse, på et MSI K8N NEO4-F hovedkort sammen med en AMD Athlon 64 3700+. Noen anbefalinger for en slunken lommebok? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg ville kjøpt et HD 4670 eller HD 4850 og en Accelero S1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-TWeNNiv Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Interessant forslag. Tror jeg da vil satse på et HD4850 kort med 512MB minne.. Noen som har erfaringer med et slikt oppsett? Er det sannsynlig at det holder med den luftsirkulasjonen som allerede er i kassa (som jo skal være litt bedre enn i en standard kasse)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå