Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Ja, Megastore gjorde som de lovte og sendte ut tidlig. Fikk nettopp 2x WotLK CE i posten.

...og elkjøp har ikke sendt ut enda :(

De sender ut så du har det på torsdag. Hadde dårlig erfaring ved AoC release, så prøde Megastore nå. Venter på 2x CE fra Elkjøp også, men siden jeg har fått det eksemplaret jeg skal bruke, kan det komme i midten av neste uke for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, Megastore gjorde som de lovte og sendte ut tidlig. Fikk nettopp 2x WotLK CE i posten.

...og elkjøp har ikke sendt ut enda :(

 

Hvordan vet du det, har du spurt di ?

 

Jeg har fått beskjed av Elkjøp på mandag at pakken var alerede sendt, kan virke som di alerede hadde sendt den da. Feks lørdag

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Det er sant som folk sier at brevpost per dags dato ikke kan spores, dessverre. Når det gjelder pakkesporingen som folk får fra oss per brevpost-bestilling jobber vi med å få det endret slik at det ikke kommer noen sporing, for å unngå misvisende informasjon.

 

Når det gjelder pakker som stod at de var sendte/leverte på lørdag/søndag, så stemmer ikke dette. Vi pakket og gjorde mye klart i løpet av helgen, og når en ordre er igjennom systemet vårt, så vil den statusen stå på ordren. Dette gjorde vi for å sikre at flest mulig ville få spillet 12. November. Håper Posten klarer å fullføre denne etappen, slik at alle blir fornøyde. :)

Lenke til kommentar
Ja, Megastore gjorde som de lovte og sendte ut tidlig. Fikk nettopp 2x WotLK CE i posten.

...og elkjøp har ikke sendt ut enda :(

 

Hvordan vet du det, har du spurt di ?

 

Jeg har fått beskjed av Elkjøp på mandag at pakken var alerede sendt, kan virke som di alerede hadde sendt den da. Feks lørdag

har spurt og sendt mail, fikk til svar begge ganger at de sendte ut onsdag slik at man får det på torsdag...men pga plassen jeg bor vil jeg ikke få det før fredag...tidligst >_< jaja, bra jeg ba spaceworld holde av en

 

edit

skjønner faen ikke den ordre sida til elkjøp...den motsier deg selv

wowcegv1.th.jpgthpix.gif

 

Ville vel kanskje stått et sporingsnummer om den var sendt?

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

WOHOOOOOOOOOOOOO !!!! Gjett hvem som skal sende madammen på posten i morgen tidlig for å hente pakke :p

__________________________________

Kjære kunde !

Det har kommet en pakke til deg fra ELKJØP STORMARKED LØRENSKOG

 

Den kan hentes på postkontor xxxxxx

 

Denne e-posten fungerer som hentemelding. Ta den med til postkontoret når du skal hente pakken.

Vær oppmerksom på at du ikke får noen hentemelding i postkassen

 

Pakken har kollinummer : xxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Avsenders referanse : xxxxxxxxxx

 

 

Antall kolli : 1

 

Postkontorets plassering og åpningstider kart.posten.no

 

Du kan spore pakken på posten.no

 

 

Dette er en automatisk generert e-post fra Posten Norge AS.

Spørsmål eller synspunkter på tjenesten kan rettes til:

Posten Kundeservice på telefon 810 00 710.

Hilsen Posten

Lenke til kommentar

"Merk at om du får et sporingsnummer kan det ta noen dager før nummeret er aktivert på posten.no, da pakken sendes fra lageret i Sverige."

 

Merket at dette stod på cdon sin e-mail om at pakken er blitt sendt. Ble veldig usikker siden det står ovenfor at "Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager."

 

Visst pakken blir sendt fra Sverige regner jeg med at det tar lenger enn 2-3 dager? :(

 

Noen andre som har fått samme informasjonen?..

Lenke til kommentar
Det er sant som folk sier at brevpost per dags dato ikke kan spores, dessverre. Når det gjelder pakkesporingen som folk får fra oss per brevpost-bestilling jobber vi med å få det endret slik at det ikke kommer noen sporing, for å unngå misvisende informasjon.

 

Når det gjelder pakker som stod at de var sendte/leverte på lørdag/søndag, så stemmer ikke dette. Vi pakket og gjorde mye klart i løpet av helgen, og når en ordre er igjennom systemet vårt, så vil den statusen stå på ordren. Dette gjorde vi for å sikre at flest mulig ville få spillet 12. November. Håper Posten klarer å fullføre denne etappen, slik at alle blir fornøyde. :)

 

Veldig fornøyd med hvordan dere har taklet det. Bestilte på mandag, fikk det sendt på mandag.

Lenke til kommentar
Elkjøp

 

Jeg fikk mail, fra Elkjøp, om at min ordre var "sendt"..

mottok denne mailen : Fri, Nov 7, 2008 at 5:56 PM

 

kjøpte AoC pre-order fra Elkjøp. Perfekt levering, og bra oppfølging hele veien på alle mine spørsmål, både via mail og telefon.

 

Jeg fikk en "kvittering" på wotlk den 7. nov og. Er det det samme? Ringte de og spurte men de sa at det var et eget firma som tok for seg distribusjonen av akkurat det spillet (hørtes helt fjernt ut men de som jobber på elkjøp er ikke alltid like opplagt) :p

De sa også at det ble sendt med brevpost og at det ikke ville komme noe sporingsnr btw...

Endret av Pansergnom
Lenke til kommentar
Fy flate. Fikk telefon fra gamestop Stavanger idag "Vettu hva? Din bestilling av WoW Wrath Collectors edition har blitt kansellert fordi vi har fått beskjed fra høyeste hold om at vi ikke får lov å reservere Collectors edition. Men vi har lagt til side en vanlig versjon" Men i helsikke da! 1. (EN) dag før det slippes så får jeg beskjed?! Dette er alt for dårlig gamestop! ALT for dårlig! Var innom og han sa at det var ca 20 stk som hadde forhåndsbestillt collectors edition men de hadde bare... 7-8!? Hva i HELSIKKE! Jeg reserverte min for svarte i september, så får jeg beskjed nå?

 

Er jeg irritert nå? Nei aaaaaldri! :realmad:

Kan fortsatt kjøpes her:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

Lenke til kommentar
Hør på dette her da:

"Hentemelding om pakke fra ELKJØP STORMARKED. Hentes på postkontor STEINKJER"

Gjett hvem som ikke var sur da han våkna i mårres da :w00t: !

hmmmmm....syner jeg et glimt av lys i ellers mørke tider? :o postkontoret her pleier å sende melding rundt 9, venter i spenning nå ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...