Gå til innhold

Noen som har mottat sendingsbekreftelse på forhåndsbestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg får kanselert på min normale ordre på Gamezone går jeg til sak :p Bestilte fra dem den niende august 2007 :ph34r:

 

Edit. Jeg er max glad i å endre postene mine idag :p

 

:O Har du vært i kontakt med dem? Hørtes rart ut siden jeg fikk sendingsbekreftelse igår når jeg bestillte på søndag. Hørtes rart ut iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg fikk melding på mail av Gamezone om at Mitt ekemplar av CE var å hente på postontoret, og riktignok var det det. Så nå sitter jeg her med 1 stk Collectors Edition i ermet! Hvordan er det om man innstallerer det nå? kan man ikke spille frem til launch?

 

Nop, må vente til du får registrert wotlk kontoen på wow-europe.

inntil da kan du kose med CE pakken, ha den med på do, spise middag på den, ha den med i senga, gå tur med den..osv

 

:p

Lenke til kommentar
Står den er pakket og sendt 8.11 der :ph34r: men når jeg trykker på pakkesporing skjer der ingenting...

 

Samme med meg, jeg bare innbiller meg / håper at det ikke finnes noe sporing på brev, og at det nummeret som gamezone oppgir ikke er noen reell pakke og at pakken snart er i postkassa mi :p

 

Posten vinduet popper opp med meg, men uten noe info om pakken. Og siden det ikke står noe pakkenummer i mailen jeg mottok fra gamezone så håper jeg det bare er det jeg skrev her som er faktumet. Har du sjekket postkassa daglig? ;p

Lenke til kommentar
Står den er pakket og sendt 8.11 der :ph34r: men når jeg trykker på pakkesporing skjer der ingenting...

 

Samme med meg, jeg bare innbiller meg / håper at det ikke finnes noe sporing på brev, og at det nummeret som gamezone oppgir ikke er noen reell pakke og at pakken snart er i postkassa mi :p

 

Posten vinduet popper opp med meg, men uten noe info om pakken. Og siden det ikke står noe pakkenummer i mailen jeg mottok fra gamezone så håper jeg det bare er det jeg skrev her som er faktumet. Har du sjekket postkassa daglig? ;p

 

Har bestillt en del fra Gamezone i det siste. Når Gears of War 2 ble sendt forrig uke, så fikk jeg heller ikke sett hvor pakken var via pakkesporing. Spillet kom frem 2 dager etter det ble sendt, så tror egentlig bare det er det supre nye systemet til posten etter at de oppdaterte enttsidene sine grunnet logo forandring (bortkasta penger). Det ligger nok i kassa i dag eller i morgen hvis det ble sendt den 8. nov. :)

Lenke til kommentar
Står den er pakket og sendt 8.11 der :ph34r: men når jeg trykker på pakkesporing skjer der ingenting...

 

Jeg ble også redd for akkurat det. I går kunne jeg ikke spore pakken. Fikk bare melding om at posten hadde fått melding om at pakken eksisterte. Men som sagt så kom pakken min i dagmorges, og den gjør sikkert det samme med mange andre som ikke klarer å spore pakken sin.

Lenke til kommentar

da fikk jeg endelig svar på mail fra cdon:

 

Tack för ditt mail.

 

Din beställda vara World of Warcraft - Wrath of the Lich King, håller på att packas och kommer att skickas iväg nu under dagen, förhoppningsvis så får ni den på releasedagen, vi kan dessvärre inte garantera då det är posten som har hand om den slutgiltiga leveransen.

 

får jeg det ikke i morra, så blir det midnattshopping :p

Lenke til kommentar
Kommentar til din ordre:

Bekrefter at betalingen er mottatt og at spillet sendes fra oss i dag.

____________________________________________________________

 

Ny status er:

____________________________________________________________

 

Klar for sending

 

Gleder meg som en unge. (Sendt som brev xD)

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Fy flate. Fikk telefon fra gamestop Stavanger idag "Vettu hva? Din bestilling av WoW Wrath Collectors edition har blitt kansellert fordi vi har fått beskjed fra høyeste hold om at vi ikke får lov å reservere Collectors edition. Men vi har lagt til side en vanlig versjon" Men i helsikke da! 1. (EN) dag før det slippes så får jeg beskjed?! Dette er alt for dårlig gamestop! ALT for dårlig! Var innom og han sa at det var ca 20 stk som hadde forhåndsbestillt collectors edition men de hadde bare... 7-8!? Hva i HELSIKKE! Jeg reserverte min for svarte i september, så får jeg beskjed nå?

 

Er jeg irritert nå? Nei aaaaaldri! :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...