tranzer Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei, Nå har jeg et problem da, jeg får en sånn error varsel når jeg er på vei til å instalere java, hva kan være problemet? har bilde her også sånn får jeg når jeg instalerer andre ting :S som feks spill og andre programmer, MVH Tranzer Lenke til kommentar
emva Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Prøv å installiere Windows Installer på nytt. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Se om du kan få lagt ved et større bilde! Prøv å installiere Ubuntu Installer på nytt. Lenke til kommentar
___ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vel, hvis du får lignende feilmeldinger når du prøver å installere annen programvare, er det jo enkelt å konkludere med at det neppe er Java det er noe problem med. Werner Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 tja jeg trur jeg bare instalerer alt på nytt igjen jeg :S men takk for hjelpa ^^ og ja som wernie sa, trur ikke det var bare java, var noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå