eso Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Nå har jeg snart forsøkt alt utenom å bytte hardware. Oppgraderte maskinen min før sommeren, og siden den gang har jeg fått random bluescreens, maskinen har hengt seg, restartet etc. Det virker som om dette skjer helt tilfeldig, men i det siste virker det som om det som oftest skjer når jeg spiller. Ofte har jeg stått opp om morgenen, kommet hjem fra jobb, og funnet PCen i stua med blåskjerm... Jeg har en anelse av at det kan være nv4_disp som forsårsaker dette, men nå har jeg reinstallert siste skjermkortdrivere, chipset og det som er. Alikevel henger maskinen. Har forresten ikke forsøkt eldre drivere, men jeg tror ikke dette vil løse problemet mitt? Min maskinvare: Gigabyte GA-P35-DS3R, P35, Socket-775, ATX, GbLAN, DDR2, ICH9R, PCI-Ex16 Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte Crucial DDR2 BallistiX PC6400 2048MB CL4 ,Kit w/two BallistiX 1024MB's, E.P.P XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI,8-layer black PCB Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 32MB 7200RPM Antec Trio TP3 550w PSU, SLI, 4xSATA, 2xPCI-E, ATX/EPS, 20/24pin Det finnes sikkert ingen svar som kan hjelpe meg, men det er lov å håpe Endret 9. november 2008 av eso Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 hei, prøv andre minnebrikekr (om du har tilgjengelige). jeg hadde samme problemer med ballistix pc8500, virket som jeg fikk bsod pga gfx, men var da minne. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror du har den "magiske" kombinasjonen av Gigabyte GA-P35-DS3R og Crucial BallistiX. Er nokså mange som har slitt med denne kombinasjonen, inkl en jeg kjenner. Han byttet ut minnet med Corsair og siden har det fungert helt fint. Så, som nevnt over, om du har andre brikker så prøv de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå