Nidaroo Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det jeg lurer på er faktisk om man kan betale med spillekortet i butikken, eller på bensinpumper. Ettersom det er chipp på begge antar jeg at det skal gå an? Hvis ikke dette går, går det an å gå i minibanken og ta ut? Antar det finnes et svar på dette, ettersom jeg kun har det kortet her, og jeg trenger penger. Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er masse chiper i pcen din, det betyr ikke at du får penger fra den, gjør det vel? Du kan derimot ta ut pengene som evt måtte befinne seg på tippekontoen din i en tippeterminal. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Det er masse chiper i pcen din, det betyr ikke at du får penger fra den, gjør det vel? Du kan derimot ta ut pengene som evt måtte befinne seg på tippekontoen din i en tippeterminal. Tror nok du missforstod meg bokstavelig talt her, spørsmålet er om kortet vil fungere i Bankaxept terminalen på Bua. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det er masse chiper i pcen din, det betyr ikke at du får penger fra den, gjør det vel? Du kan derimot ta ut pengene som evt måtte befinne seg på tippekontoen din i en tippeterminal. Tror nok du missforstod meg bokstavelig talt her, spørsmålet er om kortet vil fungere i Bankaxept terminalen på Bua. Hei! Tror nok ikke det går. Kan ikke tenke meg at Norsk Tipping har inngått avtale med bankene. Står vel ikke noe bank axcept merke på kortet heller... Blir vel en liten tur til et sted med tipping for å få ut penga. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nei, spillekortet kan ikke brukes som et vanlig bankkort. Men du kan som nevnt ta ut cash kontant fra enhver kommisjonær. Dersom du har kortleser til PCen kan du også overføre fra spillekonto til bankkonto via "Min Side" på Norsk Tippings hjemmesider. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nei kan nok ikke det. Det var kun det første kortet som nt lanserte som også kunne brukes i bankterminaler, man la en papirlapp bak kortet slik at det ble tykt nok. Da man ble klar over problemet lanserte man andre kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå