Habdullar Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hei Jeg har tenkt til å kjøpe nytt stereoanlegg som jeg skal ha i kjellerstuen. Tenkte på opp til 8000,-. Jeg har søkt litt rundt her på forumet for å se hva folk anbefaler og sier, men siden jeg har veldig lite peiling på lyd og hifi lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg litt.? Det jeg tenker er en forsterker og 2 høyttalere. Kommer til å bruke iPod eller pc som kilde. Jeg har sett litt på noe, men vet ikke om det er bra..? Herman/Kardon HK3380 med Dynavoice M-65 Yamaha RX 497 + M-65 Black Mvh Gunnar Endret 10. november 2008 av Habdullar Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har ikke så god greie på lyd og hifi, men lyd og bilde testet M-65 og ga de full scoore, så de gir nok utrolig mye for pengene. Testen kan leses Her! Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) trenger hjelp til d samma Endret 11. november 2008 av OleMarkus Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil tro M-65 H/K komboen vil spille svært bra. H/K forsterkeren har mye krefter og vil drive de godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå