Stonesrocker Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Hei. Vil ha ein bærbar PC, 5000kr max. Skal bare bruke til internett rundt omkring i huset og kanskje spela spel som heroes of might and magic 5, og litt skulearbeid for 8. klasse. Er det noko å anbefala? Endret 10. november 2008 av Stonesrocker Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du må tenke deg grundig om .. Vil du ha mest for penga kjøp deg stasjonær. Vil du chatte på msn, surfe på nettet og spille enkle spill. (fps spill på low..) Og ha med deg pcn overalt, på skolen til oppgaver osv. Er bærbar tingen for deg. Vil du ha den fast på rommet (eller stuen, kjelleren er hvor du vil) og ha mye for penga. Kunne oppgradere den senere. Er stasjonær tingen for deg. Tenk litt på det ! Har du muligheter til og lage den selv vis du skal ha stasjonær ? Tenk deg litt om hva du skal ha, og lag en ny tråd ! Lenke til kommentar
Stonesrocker Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 ...Har du muligheter til og lage den selv vis du skal ha stasjonær ?... Eg kan ikkje så mykje om PC at eg har noko sjanse for å laga ein sjølv, men takk for tipsa. Lenke til kommentar
Stonesrocker Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Bestemt meg for at det skal vere bærbar. Har endra det føyrsta innlegget.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå