Rescue me Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Leter etter en skikkelig skummel film. Ikke sånn splatter film greier, siden det ikke er så skummelt.. Noen forslag? Endret 10. november 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Leter etter en skikkelig skummel film. Ikke sånn splatter film greier, men noe som er veldig skummelt. Noen forslag? The Hills Have Eyes The Stranger The Reaper ...for å nevne noen skumle filmer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 [REC] er et sikkert kort. er zombier der da, men ikke sånn typisk splatter film. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 villmark the grudge 1! blair which prodject 1!!! the orphanage(du vet hvilken). er rå Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sjekk ut litt J-Horror samt Shutter (2004) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Leter etter en skikkelig skummel film. Definer skummel! Personlig synes jeg Crossroads fra 2002 med Britney Spears var relativt skummel. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du har filmer med skremmende dårlige skuespiller prestasjoner, Corssroads er en av dem, The Happening er en annen. Personelig synes jeg Blair Witch 2 er skumlere enn den første. The Grudge 1 er og i mine øyne en skummel film samt The Ring. Men det er min subjektive mening Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Leter etter en skikkelig skummel film. Definer skummel! Personlig synes jeg Crossroads fra 2002 med Britney Spears var relativt skummel. Vil bare at folk skal liste opp de skumleste filmene de vet om . Takk til alle som har kommet med svar . Skal sjekke ut filmene . Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Lost Highway og Twin Peaks: Fire Walk With Me av David Lynch er til tider møkkaskumle (Anbefales selvsagt å ha sett serien før man ser sistnevnte). Eller så har vi jo klassikeren The Shining. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vil anbefale The Shining, fantastisk første gang du ser den Anbefales! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jack Nicholsons rolletolkning er legendarisk. Fantastiske greier! Slenger meg også på David Lynch-anbefalingene. Han er en mester i å skape mindfucks og creepy stemning! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 I mine øyne ble The Shining totalt ødelagt av skuespillerne som spiller Wendy og Danny samt at historien og stemningen klarer bare ikke å føles skummelt. Vil ikke si at The Shining er noe skummel, men det er min mening Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Anbefaler The Shining som alle andre. Det er ikke en skvette-film, men det er en psycho-thriller. A real mindfuck. Og jeg kan skjønne at den ikke er direkte "skummel", Bear^. Stemningen i filmen er skummel. Det er ingen skvette-scener, f.eks. Endret 10. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vil ikke si at The Shining er noe skummel. Det er en hårfin balanse mellom "ekkel" og "skummel", selv finner jeg svært få filmer "skumle", men første gang jeg så The Shining ble jeg faktisk litt redd. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 I mine øyne ble The Shining totalt ødelagt av skuespillerne som spiller Wendy og Danny samt at historien og stemningen klarer bare ikke å føles skummelt. Vil ikke si at The Shining er noe skummel, men det er min mening Enig. Folk må slutte å gi andre falske forhåpninger om The Shining. Den er ikke skummel! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jo, stemning i filmen er faktisk skummel! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Syns The Shining er mye mer skummel enn J-Horror f.eks der skvettescener og creepy jenter blir lagt stor vekt på. The Shining tygger på nervetrådene dine, og stemningen er bare helt fantastisk. Musikken er noe av det beste jeg har vært borti. Står så sinnsykt bra i stil til filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg synes det er bra at en slik film som Shining kan være så ufattelig bra selvom den ikke har noen direkte skvette-scener. Stemingen i filmen er helt forferdelig bra, og slutten har en av tidenes slutter. Edit: Tror jeg skal se Shining etterpå jeg. Endret 10. november 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du har filmer med skremmende dårlige skuespiller prestasjoner, Corssroads er en av dem, The Happening er en annen. Personelig synes jeg Blair Witch 2 er skumlere enn den første. The Grudge 1 er og i mine øyne en skummel film samt The Ring. Men det er min subjektive mening Enig der med Blair Witch 2 , Skvatt ett par ganger ja : ) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror jeg skal se Shining etterpå jeg. Det fikk faktisk jeg lyst til også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå