Gå til innhold

Leter etter en skikkelig skummel film.

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har filmer med skremmende dårlige skuespiller prestasjoner, Corssroads er en av dem, The Happening er en annen.

Personelig synes jeg Blair Witch 2 er skumlere enn den første. The Grudge 1 er og i mine øyne en skummel film samt The Ring.

Men det er min subjektive mening :)

Lenke til kommentar

Anbefaler The Shining som alle andre. Det er ikke en skvette-film, men det er en psycho-thriller. A real mindfuck.

Og jeg kan skjønne at den ikke er direkte "skummel", Bear^. Stemningen i filmen er skummel. Det er ingen skvette-scener, f.eks.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
I mine øyne ble The Shining totalt ødelagt av skuespillerne som spiller Wendy og Danny samt at historien og stemningen klarer bare ikke å føles skummelt. Vil ikke si at The Shining er noe skummel, men det er min mening :)

Enig. Folk må slutte å gi andre falske forhåpninger om The Shining. Den er ikke skummel!

Lenke til kommentar

Syns The Shining er mye mer skummel enn J-Horror f.eks der skvettescener og creepy jenter blir lagt stor vekt på. The Shining tygger på nervetrådene dine, og stemningen er bare helt fantastisk. Musikken er noe av det beste jeg har vært borti. Står så sinnsykt bra i stil til filmen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at en slik film som Shining kan være så ufattelig bra selvom den ikke har noen direkte skvette-scener. Stemingen i filmen er helt forferdelig bra, og slutten har en av tidenes slutter.

Edit: Tror jeg skal se Shining etterpå jeg.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Du har filmer med skremmende dårlige skuespiller prestasjoner, Corssroads er en av dem, The Happening er en annen.

Personelig synes jeg Blair Witch 2 er skumlere enn den første. The Grudge 1 er og i mine øyne en skummel film samt The Ring.

Men det er min subjektive mening :)

Enig der med Blair Witch 2 , Skvatt ett par ganger ja : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...