Gå til innhold

GeoW2 - Jeg MÅ patche, men har ikke nett tilgang!?

Purplehaze

Anbefalte innlegg

OK, hvordan/hvorfor etc. kan spill kreve å måtte patches før bruk ved offline spilling?! Ufattelig irriterende at det ikke er solgt i fungerende stand. Jeg skjønner at om man skal spille online er det viktig at alle har nøyaktig samme versjon, men den xboxen det er snakk om her er altså ikke koblet til internett. Og da får jeg ikke spilt b.la. Gears of War 2 på den!? Får beskjed om at her må det patches, ellers får jeg ikke spilt.

Det står ingen ting på boksen om at du må være koblet til nettet for å spille single player, kun for online multiplayer. Synes det er jæ*li ræva av en konsoll, skjønner at EA har syke anti-pirat-greier på spill, at man må aktivere Spore på nett etc, men dette er jo en konsoll! Folk har det på hytta ffs!! Langt vekk fra alt som ligner bredbånd.

Noen tips? Kan jeg få xboxen til å fatte og begripe at den ikke er på nett, og bare spille det spillet som ligger på den jæ*vla plata jeg dytter inn?

Jada, kan ta med xburken hjem og patche.. men da synes jeg faktisk at det bør opplyses om dette på coveret - OBS! KREVER INTERNETTILGANG VED FØRSTE GANGS OPPSTART!! For da vet jeg at jeg må ha med xboxen et sted med nett før jeg får satt i gang.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned den nye, uoffsielle NXE (Dashboard updaten).. Med andre ord, så er jeg dissconnecta fra Live, frem til 19. November (Det gjør meg egentlig ikke så mye, med tanke på at jeg har Fallout 3, Fable 2 og kommende COD:WaW som skal gjennomføres på Veteran).

Har allerede innstalert 5 spill på HDDen, men da jeg puttet inni Far Cry 2, fikk jeg opp melding om at det var kommet en oppdatering til spillet... Okey... Trykket på accept, og fikk opp en feilmelding om at jeg måtte være tilkoblet Live for å kunne oppdatere. Startet spillet igjen, men valgte alternativet "Cancel update", og spillet startet.

Prøv å gjør det samme.. Fordi Gears of War 2 krever ingen patch i utgangspunktet. Kjøpte det på Fredag, og hoppet rett inn i et par online kamper (Uten at patch ble påkrevd under første oppstart)..

Lenke til kommentar

Haha, morsom tråd. Greia er at hvis du ikke har vært på nett på en stund/ikke har vært koblet til nett i det hele tatt så er de så snille at de inkluderer nødvendige oppdateringer på skiva. I dette tilfelle gears-cd'n =) Så det er bare å trykke oppdater, så installeres patchen automagisk fra cd'n =)

Lenke til kommentar

Jada, ingen fare dette. Men jeg har også sett i andre forum hvor folk har hatt dette problemet. Uansett ligger all info på plata og det ville vært "ulovlig" å selge 360 spill som MÅTTE ha onlinekobling for å kunne spille singleplayer, i hvertfall uten å eksplisitt informere om dette på coveret.

Ser det ut som dette?:

11-03-08_0917.jpg

11-03-08_0918.jpg

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...