Ludvikhk Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Vi er 3 studenter som foretar en undersøkelse om diskusjonsgrupper. Du kan delta i trekningen av et gavekort på 500 kroner, hvis du er så grei å svare på noen spørsmål i linken nedenfor. Det vil ta ca. 3 minutter. Klikk her for spørreundersøkelse! Tusen takk for hjelpen!! Hilsen Vibecke, Laila og Ludvik PS: -Denne undersøkelsen er bare lagt ut gjennom akam.no, så vinnersjansene skulle være gode! Hvis det er noen spørsmål eller kommenterar send melding eller svar på dette innlegget. -Dette er en uavhengig undersøkelse som ikke foretas på oppdrag for produsenter av digitalkameraer eller andre interessenter Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis vi kunne fått presentert resultatene av undersøkelsen her på forumet kunne vi kanskje linket til undersøkelsen fra forsiden av Akamera.no. MLW Lenke til kommentar
Ludvikhk Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Høres veldig bra ut! Vi kommer til å bruke en del tid på å lage presentasjon av disse resultatene, dette kan dere bruke det dere vil av her på forumet. Så vi setter veldig pris på link fra forsiden! Ludvik Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er det mange som har svart til nå? MLW Lenke til kommentar
Ludvikhk Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hei! Beklager sen tilbakemelding, men det har vært helg.... Nå søndag morgen har vi fått 52 svar. Det kom mest første dagen... Tusen takk til de som har svart hittil!! Ludvik Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Sånn. Der var mitt bidrag gitt. En ting jeg stusset litt på var at jeg måtte bruke IE for å få tatt testen. Opera gikk ikke videre til side 2. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei! Beklager sen tilbakemelding, men det har vært helg.... Nå søndag morgen har vi fått 52 svar. Det kom mest første dagen... Tusen takk til de som har svart hittil!! Ludvik Ingja orsak, kjekt og hjelpe Lenke til kommentar
Ludvikhk Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Merkelig det med opera! jeg bruker opera selv og trodde jeg hadde testet dette hjemme... blir alltid litt irritert når jeg må over til IE! Takk for at du gadd svare likevel! Ludvik Lenke til kommentar
Gruzuk Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg bruker da så visst opera og kom meg hele veien igjennom jeg! intet problem. Syntes det er flott at det legges ut undersøkelser på denne typen sider som i utgangspunktet er uavhengige og har stor bredde av brukere innen målgruppen. Jeg ser frem til å kikke på tallmaterialet når dette er klart. mvh GruZuk Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er det mange som har svart til nå? MLW Lenke til kommentar
Ludvikhk Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hei! vi har nå litt over 200 svar, og det kommer inn flere hele tiden. Så dette set ut til å bli bra! Gruzuk: morro at du er interessert.. Du får si ifra om det er noe spesielle resultater du lurer på! Ludvik Lenke til kommentar
Metz Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 kan bli artig å se resultatene ja. men personlig råder jeg færrest mulig til å bli med på testen :wink: Lenke til kommentar
Jove Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 kan bli artig å se resultatene ja. men personlig råder jeg færrest mulig til å bli med på testen :wink: Hvorfor det? Jan Ove ahh... ironi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå