NevroMance Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei. Har en Creative Zen V Plus som har låst seg helt. Når jeg restarter går den bare tilbake til å låse seg, noe som igjen gjør at jeg ikke får installert programvaren så jeg kan ordne spillelisten og lade spilleren. Det å trykke ned play og tilbake knappene for å rydde opp fungerer heller ikke. Noen som har vært borti noe av det samme og kan komme med et lite triks for å fikse det? PÅ forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Prøv og formatere å legge inn ny firmware. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Hvordan skal jeg formatere den? Hva slags filsystem brukes? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Høyreklikk, velg formater. Firmware ligger lev på Creative sine hjemesider.. Ikke formater før du har fått tak i firmware. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Fikk det til i dag morges, heldigvis. Var bare å holde inne powerknappen og play til Creative logoen kom til synes. Veldig enkelt og greit egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå