Mestro Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hei har en oppgave som jeg jobber med på skolen i forbindelse med Tatt av kvinnen av Erlend Loe. Presenter de viktigste bipersonene i romanen, hvem er de, hvordan er de, og hvilken rolle har de i handlingen? Sammenlign med hvordan de blir framstilt og vektlagt i filmen i forhold til boka. Har nå 3 personner som jeg skal presentere - Glenn (Peter Stormare i filmen, svømme type) - Herr Slind-Larsen, som er faren til Marianne (En av hovedrollene) Bent & Runar (ikke med i filmen) Som er studie venner til Marianne. Så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe med med dette, har vært syk og borte fra skolen når vi har arbeidet med dette. Så har ikke fått jobbet noe med det, rekker ikke å lese boka, men har tilgang til filmen. Så jeg lurer på om noen har lest denne boka og eventuelt kan hjelpe meg litt. På forhånd takk, er det noe du lurer på så bare spør. Takk! Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Du har sikkert vært hos legen hvis du har vært syk så lenge at du ikke har kunnet jobbet noe med dette selv. Skaff deg legeerklæring, så kan du sikkert få oppgaven utsatt. Lenke til kommentar
Mestro Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Akkurat ikke det jeg ikke har vært, man skal jo være borte mer en 3 dager før man trenger legeerklæring, har da vært borte 2 dager å prøvd å gått på skolen. Så da har det ikke blitt en legeerklæring så da blir utsetting uaktuelt. Får da bare gjøre så godt jeg kan. Uansett så vil ikke å være syk, bli brukt som en unnskyldning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå